راهنمای خرید قاب موبایل آیفون | خرید آنلاین انواع قاب گوشی موبایل

قاب موبایل وسیله‌ای برای حفاظت یا حتی تزئین و زیباسازی تلفن همراه شماست. ممکن است بین گزینه‌های مختلف در دسترس خرید قاب آیفون بهترین انتخاب چالش‌برانگیز باشد، ازاین‌رو بهتر است اول‌ازهمه هدف خود را مشخص کنید. در این مقاله سعی شده مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید قاب موبایل آیفون در نظر داشته باشید گردآوری شود. بهترین کار این است که قبل خرید قاب آیفون آن‌ها را به صورتی چک کنید و بر روی گوشی آیفون خود امتحان کنید، ما نیز در ادامه نکاتی را ذکر می‌کنیم که به شناخت شما از انواع این قاب‌ها کمک خواهد کرد. ​

 

خرید قاب موبایل آیفون

 

نکاتی برای خرید بهترین قاب موبایل آیفون

 

  1. نوع قاب

انواع مختلف قاب موبایل‌های آیفون در بازار موجود است. شما ابتدا باید تصمیم بگیرید که هدف شما از خرید قاب آیفون چیست؟ برای اینکه از صفحه گوشی محافظت کنید؟ آیا به‌خاطر محافظت از بدنه گوشی در برابر خراش‌هاست؟ این نکته ممکن است برای بسیاری از صاحبان نسخه‌های قدیمی‌تر آیفون مثل مدل‌های 7 و 8 حیاتی‌‌تر است.

اگر نگران حفاظت از صفحه‌نمایش نیستید می‌توانید قاب‌های نازک را انتخاب کنید که سبک هستند و زیبایی گوشی شما را بیشتر نمایان می‌کنند، اگر می‌خواهید از بدنه گوشی محافظت کنید قاب‌های چرمی شاید گزینه ایده‌آلی نباشند و قاب‌های ضدضربه بزرگ و نسبتاً سنگین وزنه بهترین انتخاب هستند.

 

  1. 2. قاب‌هایی که لبه‌ها را پوشش می‌دهند برای حفاظت از صفحه‌نمایش ایده‌آل‌اند

​​​​​​​​اگر نگران شکسته شدن صفحه‌نمایش گوشی آیفون خود هستید باید به دنبال قاب‌هایی باشید که لبه‌های تلفن همراه شما را پوشش می‌دهند تا در صورت افتادن گوشی از آن حفاظت کند. یکی از عیب‌های این نوع قاب‌ها در استفاده از گوشی نمایان می‌شود جایی که در بازگشت به صفحات قبل احساس راحتی سابق را نخواهید داشت.

 

  1. 3. قاب‌های شفاف

اگر شما هم بر این عقیده هستید که استفاده از قاب باعث می‌شود زیبایی‌های طراحی فوق‌العاده گوشی آیفون پنهان شوند بهترین گزینه برای خرید قاب گوشی آیفون استفاده از قاب‌های شفاف است. بااین‌حال، یکی از مسائلی که باید هنگام خرید این نوع قاب‌ها از آن آگاه باشید این است که آن‌ها از پلاستیک ساخته شده‌اند که به‌راحتی دچار خراش‌ها می‌شوند و ممکن است در طول زمان رنگ زرد به خود بگیرند.

 

  1. 4. جنس قاب

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بین کسانی که آیفون دارند، قاب‌های هیبریدی است. این نوع قاب با پوشش دادن لبه‌ها محافظت بسیار خوبی از صفحه‌نمایش را فراهم می‌کند و مدل‌های قاب هیبریدی پشت شفاف درعین‌حال می‌توانند زیبایی‌هایی طراحی آیفون شما را به نمایش بگذارند. تنها موردی که وجود دارد این است که اگر از نگهدارنده گوشی در خودروی خود استفاده می‌کنید ممکن است با محدودیت روبرو شوید. ازاین‌رو اگر دنبال خرید قاب گوشی آیفون هستید این نکات را در نظر داشته باشید. ممکن است به‌خاطر همین موارد کوچک از خرید برخی از انواع قاب منصرف شوید.

 

5 . نوع محافظت از جای سوکت شارژ و هندزفری

​​​​​​یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید قاب آیفون در نظر داشته باشید این است که آیا قسمت پایین دستگاه باز است یا از آن نیز محافظت می‌شود (به‌خصوص جای شارژ). استفاده از قاب‌هایی که جای سوکت شارژ را نیز محافظت می‌کند می‌تواند مزیت‌های خاص خودش را داشته باشد. اگر قاب خیلی ضخیم باشد، ممکن است قرار دادن جک هدفونی و یا کابل استریو دچار مشکل شود. به‌عنوان‌مثال، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری تنها با داشتن قاب هیبریدی امکان‌پذیر است. اگر کمی ضخیم‌تر باشد جک هدفون متصل نمی‌شود.

 

خرید قاب آیفون 12

 

6. آیا قاب آیفون شما گوشی را سنگین‌تر می‌کند

​​​​​یک از نکاتی که هنگام خرید قاب آیفون باید در نظر بگیرید این است که ببینید آیا حجم زیادی به آیفون شما اضافه می‌کند یا نه. هرچقدر قاب گوشی سبک‌تر باشد در نگه‌داشتن گوشی به مدت طولانی راحت‌تر خواهید بود، از آن‌سو قاب‌های سنگین‌تر عموماً در محافظت از بدنه گوشی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

 

7 . متفاوت فکر کنید: اسکین یا برچسب هم گزینه خوبی‌است

​​​​​​اگر به دنبال بیشترین زیبایی هستید می‌توانید یک اسکین گوشی موبایل برای خود انتخاب کنید، البته این حالت کمترین محافظت از تلفن همراه را به همراه خود دارد. می‌توانید از اسکین‌ها برای زیبایی دادن به گوشی آیفون خود بهره ببرید اما ممکن است با یک‌بار افتادن گوشی‌تان خسارت زیادی ببینید، پس بهتر است بیشتر مراقب گوشی خود باشید. هرچقدر زیباتر دقت در نگهداری مهم‌تر

 

قبلی
راهنمای خرید خط چشم های پرفروش بازار (با کیفیت) با لیست قیمت
بعد
راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه + لیست پرفروش ترین محصولات

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید