معرفی ۷ قهوه‌‌ساز برتر دنیا (پر رضایت ترین) + خرید اینترنتی

چگونه یک قهوه‌ساز مناسب تهیه نماییم؟

امروزه قهوه به عنوان یک نوشیدنی پر طرفدار جای خود را در بین افراد مختلف در هر قشر و هر سنی پیدا کرده است. در این بین خرید قهوه با کیفیت و همچنین دستگاه مناسب برای دم کردن قهوه دارای اهمیت بسیار زیادی است. برای انتخاب یک قهوه ساز مناسب، نکات بسیار زیادی وجود دارد که لازم است شما به آن توجه داشته باشید. قهوه بر خلاف چای،‌ دارای تنوع بسیار بالایی بوده و شما طبق سلیقه و ذائقه خود اقدام به خرید قهوه می‌نمایید. اما در این بین باید توجه داشته باشید که دستگاه خود را متناسب با نوع قهوه خود خریداری نمایید.

 

خرید-قهوه-ساز

 

انتخاب قهوه ساز بر حسب نوع قهوه و طریقه درست کردن آن

اگر اهل نوشیدن قهوه باشید، باید بدانید که قهوه‌ها انواع بسیار مختلفی دارد. از قهوه‌های فوری گرفته که برای سرو آنها تنها نیاز به آب جوش دارید گرفته، تا قهوه‌ یزدی که برای تهیه آن زمانی در حدود شش ساعت را باید منتظر بمانید.

بنابراین مهم است که شما اطلاعات کلی را درباره انواع قهوه ساز داشته باشید.

 

چه قهوه سازی برای من مناسب است؟

اگر اهل نوشیدن قهوه اسپرسو هستید، باید بدانید که نیاز به یک اسپرسوساز خواهید داشت. اسپرسو سازها در انواع برقی و همچنین گازی به نام موکاپات در بازار موجود هستند.

موکاپات وسیله‌ای فلزی بوده که روی گاز قرار گرفته و برای دم کردن اسپرسو مناسب است. البته موکاپات‌هایی هم تولید شده که با برق کار کرده و کیفیت مناسبی دارند. اما سایر اسپرسوسازها، برقی بوده و بر حسب نوع خود می‌توانند تک کاره و یا چند کاره باشند.

اگر اهل نوشیدن قهوه فرانسه هستید، قاعدتا باید به دنبال قهوه‌سازی برای این نوع قهوه باشید این قهوه سازها معمولا دارای قوری پیرکس و صفحه گرمکن هستند. همچنین انواع مختلف آن امکان استفاده از فیلترهای کاغذی را دارد.

وسیله‌های دیگری هم برای دم کردن قهوه مانند فرنچ‌پرس وجود دارد. اما ما در این مقاله سعی داریم که به قهوه‌سازهای برقی بپردازیم.

 

بهترین-قهوه-ساز

نکات مهم در زمینه خرید قهوه ساز

به جز موضوع انتخاب نوع دستگاه که در بالا به آن پرداخته شد، لازم است هنگام خرید قهوه ساز به نکات دیگری هم توجه کنید. برای مثال در زمینه خرید اسپرسوساز،‌ لازم است که بدانید این دستگاه همزمان برای چند نفر می‌تواند قهوه درست کند. همچنین بر حسب لایف استایل خود باید انتخاب کنید که تمایل دارید اسپرسوساز شما مجهز به صفحه گرم نگهدارنده باشد یا خیر.

همچنین در زمان خرید خرید قهوه ساز باید حجم قوری دستگاه را بررسی نمایید. همچنین اگر نیاز به قهوه در ساعات روز دارید، می‌توانید از مدل‌هایی که امکان برنامه‌ریزی دارند استفاده نمایید.

لذا باید به موارد گفته شده فکر کنید و کالایی را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. البته ظاهر دستگاه، برند و کیفیت و همچنین قیمت آن نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است. ما در ادامه سعی داریم که پرطرفدارترین نمونه‌های قهوه ساز و اسپرسوساز را به شما معرفی نماییم. با مطالعه این موارد به طور قطع شما با دید بازتر می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

 

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009

این قهوه ساز محصول کشور ژاپن می‌باشد. در اولین نگاه متوجه طراحی خاص و متفاوت آن با سایر اسپرسوساز‌ها خواهید شد. قطعا وجود صفحه مندرج بر روی کالا، ظاهری کلاسیک به آن بخشیده و نظرها را به خود جلب می‌نماید. این دستگاه با ابعاد مناسب خود، برای سرو یک قهوه داغ در منزل، عملکرد عالی دارد. یکی از مزیت‌های این دستگاه، امکان تهیه قهوه برای دو فنجان مجزا به صورت همزمان است. از دیگر مزایای این دستگاه، امکان تهیه کاپوچینو می‌باشد. بنابراین می‌تواند اعضای یک خانواده را با هر ذائقه‌ای راضی نگه دارد.

 

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447

این محصول برای ارائه یک قهوه فرانسه بی‌نظیر، همیشه آماده است. این دستگاه امکان تهیه قهوه برای افراد بیشتر را به راحتی مهیا کرده است. از دیگر نکات مثبت این محصول، گرم نگه‌داشتن قهوه در قوری پیرکس زیر آن است. برای تهیه قهوه، لازم است که از فیلتر کاغذی استفاده نمایید. همین امر باعث سهولت در شستشوی دستگاه می‌شود.

 

قهوه ساز اپکس مدل ACM-420

این محصول با کیفیت بالای خود توانسته است سهم بالایی از فروش قهوه ساز را به خود اختصاص دهد. از ویژگی‌های بارز این قهوه‌ساز، وزن پایین آن می‌باشد. همچنین ابعاد مناسبی داشته و به راحتی روی کابینت و یا درون آن جای می‌گیرد. گرمکن آن از کیفیت بالایی برخوردار است و شما می‌توانید ساعتها از قهوه‌ای گرم و خوش عطر لذت ببرید.

 

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861

این قهوه‌ساز طراحی متفاوتی با سایر محصولات هم رده خود دارد. ابعاد کوچک آن باعث شده که بتوان به آن با دید یک قهوه‌ساز مسافرتی و قابل حمل نگاه کرد. در کنار ابعاد کوچک، وزن سبکی داشته و برای تهیه یک قهوه لایت و خوش عطر بسیار مناسب می‌باشد.

 

قهوه ساز اپکس مدل ACM-410

این قهوه‌ساز قدرتمند برای میهمانی‌ها و یا شرکت‌هایی که تعداد افراد در آن زیاد است مناسب به نظر می‌رسد. هر چند که با طراحی خاص خود برای یک خانواده متوسط نیز کارآمد خواهد بود. در طراحی این محصول ظرافت زیادی به کار رفته است. در کنار موارد گفته شده، این محصول امکان ثبت برنامه را دارد و همین امر از این دستگاه، یک محصول خوب و قابل قبول را ایجاد کرده است.

 

قهوه ساز برمودا مدل 73423

متریال به کار رفته در بدنه این دستگاه باعث شده که این محصول بسیار مقاوم باشد. این قهوه‌ساز با بدنه استیل خود، می‌تواند جلوه خاصی را در آشپزخانه شما ایجاد نماید. همچنین در کم‌ترین زمان ممکن به شما یه قهوه خوش عطر و طعم تحویل می‌دهد. این قهوه‌ساز پر قدرت امکان عصاره‌گیری مناسبی را داشته و نتیجه مطلوبی را تحویل شما خواهد داد.

 

قهوه‌ساز بوش مدل TKA6A041

این قهوه‌ساز دارای فیلتر مخصوص می‌باشد که این فیلتر بعد از هربار مصرف،‌ امکان شستشو دارد. اما در کنار آن امکان استفاده از فیلتر‌های کاغذی نیز وجود دارد. این قهوه ساز مجهز به تایمر بوده و همین امر باعث جلب رضایت کاربران شده است. همچنین با دارا بودن صفحه گرم نگهدارنده، می‌تواند تا ساعت‌ها به شما قهوه‌ای گرم ارائه دهد.

قبلی
راهنمای خرید کفش پیاده روی نرم و استاندارد + لیست پرفروش ترین ها
بعد
90 مدل ساعت های هوشمند با کیفیت و شیک (ورزشی و رسمی) + تخفیف

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید