46 مدل جارو شارژی با کیفیت عالی + قیمت روز

بعضی از افراد برای جارو زدن خانه خود از جارو دستی استفاده می کنند ،که هر چند الان دیگر به آن صورت کارایی خودش را ندارد ،و افراد خیلی به ندرت از جارو دستی استفاده می کنند، چون هم جارو برقی هست و همچنین جاروی شارژی هست . جارو شارژی برای تمیز کردن خانه  و به نوعی جارو زدن  خانه از آن استفاده می شود، جارو شارژی به نوعی همان جاروی دستی می باشد ،که افراد نشسته و آرام آرام روی فرش خود را جارو می زدند .

مزیت جارو شارژی نسبت به جارو برقی

جارو شارژی را برای مدتی شارژ می کنیم سپس روی فرش خود را تمیز می کنیم .مزیت جارو شارژی به اینصورت است ،نسبت به جارو برقی سبکتر می باشد و از لحاظ وسیله هایی که به آن متصل است، آنچنان  وسایلی ندارد، جاروبرقی وسایل زیادی  با خود دارد ،ولی جارو شارژی با کمترین وسیله می توان خانه خود را جارو زد، جارو شارژی مدلهای مختلفی دارد و همچنین اندازه های مختلفی هم دارد .

 

جارو شارژی پاکت جارو برقی  ندارد . بعضی از آنها دسته بلند دارند ،دسته تاشو دارند و فیلتر آن قابل شستشو می باشد . نوع جارو بعضی از جارو شارژی، عصایی ، دستی می باشد. بی سیم کار می کند . دارای داک شارژ می باشد دارای پایه شارژ کننده می باشند  .قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد ،قابلیت تنظیم توان دارد، محدوده میزان شارژ دهی باتری بیشتر از 20 دقیقه می باشد  ،مخزن آن قابل شستشو می باشد، امکان جدا شدن از بدنه را دارد، سری قابل تعویض دارد ،سیستم گردبادی  را شامل می شود،

نکات مهم در خرید جارو شارژی

جاروی شارژی باتری لیتیومی با قابلیت شارژ سریع و عمر طولانی را دارا می باشد ،میزان شارژدهی باتری آن روی زمین سفت 30 دقیقه وروی موکت 20 دقیقه می باشد ،قابلیت نگهداری و حمل‌ و نقل آسان می باشد ،هنگامی که شارژ باتری کم میشود نشانگر ی در روی جارو شارژی وجود دارد که آن را نشان می دهد .رهایی از کرک و مو  در جارو شارژی فقط با فشار یک دکمه  می باشد، یعنی دکمه ای در آن تعبیه شده که با زدن آن کرک و مو جدا می شود .سازگاری با محیط زیست دارد .

 

جنس بدنه آن نیز از پلاستیک بادوام  می باشد .بعضی از جارو شارژی 35  دقیقه مکش مداوم دارد .دارای 3 سطح قدرت برای جارو کشی است. زمان شارژ اولیه سه ساعت ونیم می باشد .خرید جارو شارژی جارو زدن را برای ما سهل وآسان می کند ودر زمان کمتر کا ر ما به اتمام می رسد وهمچنین گرد و خاکی به هوا بلند نمی شود.

قبلی
46 مدل گلدان آپارتمانی زیبا و ارزان با قیمت روز
بعد
36 مدل سطل زباله آشپزخانه شیک و جادار و با کیفیت + راهنمای خرید

نظرتان را بنویسید