54 مدل تی شرت پسرانه ورزشی زیبا + قیمت مناسب

تی شرت پسرانه معمولا جنس ان از نخ و پلی استر می باشد  هم تی شرت نخی جنس ان خوب می باشد  برای تابستان بسیار خوب است برای تابستان خنک می باشد و برای پوست هم بسیار مفید می باشد پلی استر کمی در ان احساس گرمای بیشتری می کنیم ضخامت ان نسبت  به نخ بیشتر است  و طرح پارچه ان ساده و طرح دار می باشد   پسران معمولا از تی شرت های ساده  استفاده می کنند و انرا نیز بیشتر دوست دارند وتی شرت های طرح دار هم تقریبا پسرانه ومردانه تر باشد وپسران که تی شرت انها پسرانه ومردانه بودن ان بسیار مهم می باشد فرم لباس هم معمولی وجذب می باشد فرم لباس انها که معمولی مثل بقیه لباسها معمولی می باشد ولباسهای جذب هم تی شرت هایی هستند که به بدن می چسبند که در میان پسران بعضی از تی شرت معمولی خوششان می اید وبعضی از تی شرت های جذب خوششان می ایدعبور هوا  به نسبت گشادتر از بعضی لباسها می باشد هوا از ان عبور می کند  فرم دهی به بدن  تقریبا به بدن فرم خوبی می دهد  خشک شدن سریع  بسیار سریع خشک می شود  انتی باکتریال   به نسبت ضد باکتری می باشد استین کوتاه  قد می باشد تی شرت ها معمولا استین کوتاه می باشد ولباس فصل تابستان  نیز می باشد  تا روی باسن  قد ان معمولا تا روی باسن هست  یقه گرد  اکثرا یقه گرد به نوعی همه یقه گرد هستند نحوه بسته شدن ساده می باشد تی شرت ها معمولا به هر شلوار می توان   ست کرد  تقریبا با هر شلواری  می توان پوشید.

بهترین تی شرت برای مردان: مدل

نحوه قرار گرفتن تی شرت چیزهای زیادی در مورد پوشنده آن می گوید. به طور ناخواسته گشاد، با آستین‌هایی که به طرز غم‌انگیزی از روی شانه بیرون می‌آیند و پارچه‌های اضافی که چادری را در اطراف تنه شما ایجاد می‌کند، این تصور را به وجود می‌آورد که مردی تسلیم شده است. از سوی دیگر، درزهای منفجر شده و تناسب با پوست سوسیس، پیام مخالف مردی را می فرستد که نمی تواند انعکاس خود را از ذهنش بیرون کند.

مثال مناسب، بر قسمت‌هایی از بدن که به آن‌ها افتخار می‌کنید تأکید می‌کند، بدون اینکه توجه را به قسمت‌هایی که از آن‌ها آگاه هستید جلب کند. سردرگم؟ قبل از امتحان کردن، به نیم تنه برهنه خود در آینه نگاه کنید و از خود بپرسید بهترین

ویژگی شما چیست؟

آستین‌ها چه رول یا معمولی، باید تا وسط بازویتان را بزنند تا عضله‌های دوسر بازو، سه‌سر بازو یا هر خالکوبی جالبی را برای مردان نشان دهید.

پک / شانه ها

به دنبال استایلی باریک باشید که از این قسمت بدن عبور کند و فضای کافی برای گردش هوا باقی بماند.

شکم/کمر باریک

مردانی که سینه‌های بزرگ‌تر و/یا کمر باریک دارند، باید به دنبال برش‌های مخروطی باشند که در وسط قسمت شما قرار نگیرد.

اگر کاملاً از بدن خود مطمئن نیستید – احساسی که بر بسیاری از ما تأثیر می گذارد – یا چیزی برجسته نیست، یک تناسب کلاسیک را انتخاب کنید. در تلاش برای پنهان کردن توده‌ها یا خرید کوچک‌تر برای اغراق کردن ویژگی‌های دیگران، بزرگ نکنید، مهم نیست چقدر می‌خواهید نتایج آن تمرین بازو را به رخ بکشید. به همین ترتیب، اگر احساس می‌کنید همه چیز در مورد نیمه بالایی‌تان ارزش به رخ کشیدن دارد، خوب، ابتدا میل به بی‌پیراهن رفتن را کنترل کنید، سپس برخی از این توصیه‌ها را که برای همه تیپ‌های بدن صدق می‌کند، انجام دهید.

یک تی شرت کلاسیک باید در بالای باسن شما تمام شود. این تضمین می کند که می توانید دست های خود را بدون اینکه تی خود را به یک تاپ کراپ تبدیل کنید، بالا ببرید.
تی شرت آستین کوتاه نباید بیش از نیمی از بازوی شما را بپوشاند و باید تا حد امکان نزدیک به پوست و بدون کشش قرار گیرد.
یک تی شرت مناسب محدود کننده نیست، به شما امکان می دهد راحت حرکت کنید و هرگز نباید احساس تنگی کنید (به استثنای لباس های پرفورمنس).
حتی در مدل‌های بزرگ یا لانگ لاین، درزهای شانه باید با نقطه‌ای که انحنای شانه‌تان به پایان می‌رسد، هماهنگ باشد.

بهترین تی شرت برای مردان: رنگ

وقتی صحبت از بهترین تی شرت های مردانه می شود، تمام پایه های خود را با این رنگ های اساسی بپوشانید. به جای اینکه فقط به یک سایه بچسبید، شاخه ها را جدا کنید و سعی کنید کشوهای خود را با تی شرت هایی در طیف رنگی پر کنید تا با هر لباس یا مناسبتی مطابقت داشته باشد.
تی شرت های خنثی

سیاه، سفید، خاکستری و سرمه ای؛ این سایه های بی انتها پایه و اساس هر کمد کپسولی موفق را تشکیل می دهند. این تی‌شرت‌ها اغلب به‌عنوان «رنگ‌های اصلی» طبقه‌بندی می‌شوند، اما توانایی آن‌ها در زیربنای ظاهر موجود، یا به تنهایی به عنوان یکی از آنها، چیزی جز این است.
تی شرت سفید
سه راهی سفید اساسی. برای لباس زیر، انتخاب بهتری وجود ندارد، و بهترین رنگ (یا عدم وجود) برای ترکیب با شلوار جین نیلی است – برای تایید به جیمز دین و پل نیومن مراجعه کنید. کلاسیک تر از تی شرت سفید نیست.

تی شرت خاکستری

لباس با رنگ خاکستری ترکیبی از سایه‌های مختلف است، و جلوه بافت نهایی بسیار جذاب است – به خصوص اگر به دنبال تی‌شرتی باشید که به صورت بصری شکل بدن خود را افزایش دهد. گفته می شود، مردانی که به طور طبیعی زیاد عرق می کنند باید با احتیاط قدم بردارند زیرا خاکستری آن را به میزان قابل توجهی قابل توجه تر می کند.

قبلی
43 مدل کیف پول قیمت مناسب با کیفیت مناسب
بعد
44 مدل ساعت مچی عقربه ای مردانه زیبا و با کیفیت

نظرتان را بنویسید