کفش پیاده روی مردانه زیبا و شیک با کیفیت عالی

کفش از مهمترین وسیله ای است که همه افراد باید به ان توجه داشته باشند چون پا قلب دوم هر فردی می باشد وافراد باید به قلب دوم خود توجه داشته باشند که رابطه مستقیمی بین پا وقلب هست وما هرچه به کفشی که بپا میزنیم باید به سایز پا ی مابخورد وافراد در ان احساس راحتی داشته باشند کفش علاوه بر راحتی در ان باید زیبا وشیک و دلنشین باشد وهمینطور به استایل افراد جور باشد کفش پیاده روی معمولا به نسبت کفشهای دیگر باید راحتتر باشد چون معمولا در پیاده رویها گاهی اوقات تا ساعتهای طولانی استفاده میشودکفشهادر مدلها وسایز های مختلفی وجود دارد وهمینطور در رنگهای مختلف وجود دارد

حتما قصد ورزش دارید که وارد این مقاله شدید و یا میخواهید کفشی داشته باشید که بتوانید بلند مدت با آن قدم بزنید اما پاهایتان میخچه نزند و اذیت نشود ، از شما میخواهیم به تبلیغات ها به تنهایی توجه نکنید و به جنس و کیفیت و از همه مهم تر نظر مشتریان قبلی توجه داشته باشید.

کفش های زیادی در بازار است از 100 هزار تومان شما میتوانید کفش خوب بگیرید تا 10 میلیون تومان …

اما واقعا چه فرقی بین کفش اسفنجی 100 هزار تومانی و یک کفش شیک و جذاب اسکیچرز 3 میلیون تومانی است ؟

خیلی از افراد میگویند کفش قلب دوم است و ما باید برای آن بها دهیم و خیلی دیگر از افراد پیگیر پاهایشان را ماساژ میدهند و یا دستگاه ماساژ برای پایشان دارند و میگویند وقتی پایت را سرحال نگه داری حس خوبی بهت منتقل میشه و صد البته تمام این افراد فروشنده کفش نیستند .

برای اثبات این موضوع کافیه پاهایتان رو روی یک سطح ماساژور شکل مثل سنگریزه بزارید متوجه میشوید چقدر انرژی خوب میگرید و حرف این افراد بی راه نیست.

واقعیت قضیه این است کفش 3 میلیون تومانی اسکیچرز زمین تا آسمان با کفش های 100 هزار تومانی فرق دارد و شمایی که این کفش را تاکنون نپوشیدی و امیدواریم روزی اونقدر درآمدت بالا بره که اصلا به این فکر نکنی کفش ارزان چی هست تو بازار و بتونی بپوشی و لذتشو ببری ، فقط در یک جمله بخواهم بگویم یکی از دوستانم طرفدار پر و پا قرص کفش اسکیچرز است با او تماس گرفتم همین حالا و گفتم در یک جمله بگو چرا اسکیچرز ؟؟؟ گفت چون خیلی راحته و وقتی راه میری اصلا احساس نمیکنی کفش پاته…!

خب حالا باید ببینیم بودجمون چقدره ، پیشنهاد ما برای خرید کفش پیاده روی تن تاک نیست اما میتونه یکی از گزینه های شما تن تاک باشه ، تن تاک کفی اسفنجی و راحتی داره و وقتی قدم میزنی احساس خوبی داری اما خیلی از حرفه ای های تولید کفش میگن این کفش شاید استاندارد نباشد این یعنی راحت هستی اما بلند مدت ممکنه کمرتو آسیب بزنه.

 

شما برای خرید کفش باید راحتی و طبی بودن رو  به زیبایی ترجیح بدی البته خود من در نهایت زیبایی رو تو اولویت میزارم و یه کفش زیباتر رو به یه کفش طبی تر ترجیح میدم ولی میدونم ممکنه این کفشی که این همه مدت روی زیبایی کار کرده شاید وقت رو استاندارد بودن کفش نزاشته باشه.

اما واقعیت اینه برای پیاده روی خیلی سخت نگیرید ولی اگه میخواین پیاده روی شما در قالب رفتن به محل کار باشه صرفا باید کفشی رو بگیری که یکم تم رسمی هم داشته باشه.

در ادامه چندین کفش شیک پیاده روی مردانه رو به شما معرفی میکنیم و امیدواریم وقتی این کفش رو میپوشید با لذت و عشق هرروز به ورزش ادامه بدید.

بهترین کفش برای پیاده روی لزوماً نباید چکمه باشد. چکمه‌های پیاده‌روی مزایای زیادی دارند، اما در برخی موارد یک کفش پیاده‌روی یا کفش مخصوص پیاده‌روی – زمانی که برش زیر مچ پا باشد – می‌تواند گزینه بهتری برای پیاده‌روی باشد.

ماهیت سفر خود و نوع زمینی که از آن عبور خواهید کرد را در نظر بگیرید.

مزیت اصلی پیاده‌روی با چکمه روی کفش این است که پایداری عالی به ارمغان می‌آورد، بنابراین اگر در زمین‌های بسیار ناهموار قدم می‌زنید، یا اگر مچ پا ضعیفی دارید، چکمه‌ها بهترین گزینه برای شما هستند. همچنین اگر در برف عمیق یا برس، یا در باتلاق، گل، شن و ماسه یا زمین پیاده‌روی می‌کنید و می‌خواهید پاهای خود را تمیز، خشک یا عاری از هر گونه زباله ریز نگه دارید، چکمه‌ها اغلب گزینه بهتری هستند.

مزیتی که کفش های پیاده روی یا کفش های تریل نسبت به چکمه دارند وزن سبک تر آنهاست. وزن متوسط ​​یک جفت کفش پیاده روی حدود 750 گرم است در حالی که وزن متوسط ​​یک جفت چکمه حدود 1200 گرم است و حمل کمتر روی پاها واقعاً می تواند در مسافت های طولانی تفاوت ایجاد کند، در نهایت به معنای تلاش کمتر و صرفه جویی در انرژی بیشتر است. .

انواع کفش پیاده روی چیست؟

وقتی صحبت از انواع مختلف کفش های پیاده روی به میان می آید، در یک سر ترازو کفش هایی با پوشش غشایی ضدآب، محکم و بادوام وجود دارد که در اصل چکمه های پیاده روی بدون مچ پا هستند، سپس در انتهای دیگر ترازو کفش هایی وجود دارد که ممکن است در واقع وجود داشته باشد. به طور خاص به عنوان یک کفش دویدن دنباله دار طبقه بندی شود.

«انتخاب ما از بهترین کفش‌های پیاده‌روی مورد آزمایش در اینجا همه از نظر وزن و سبک متفاوت است. برخی از آنها دارای آستر ضد آب هستند و برخی دیگر فاقد…”

زمانی که منظره خیلی فنی نیست و/یا زمانی که هوا خشک و گرم است، برای کوهنوردان غیرمعمول نیست که کفش‌های غیرآب دویدن در مسیر را انتخاب کنند.

برخی از کوهنوردان حتی زمانی که شرایط به شدت مرطوب است، کفش‌هایی از نوع دویدن دنباله‌دار را انتخاب می‌کنند، زیرا احتمال ورود رطوبت به کفش در نقطه‌ای از روز کمتر است. این به این دلیل است که هنگامی که آب وارد کفشی با آستر غشایی می شود، تمایل دارد برای مدت طولانی در آنجا بماند، در حالی که کفش های غیر ضد آب می توانند به راحتی تخلیه شوند و در نهایت با بهبود شرایط، سریعتر خشک شوند.

وجه اشتراک انواع کفش های پیاده روی، البته به درجات مختلف، چسبندگی آنها در خارج از جاده است. کفش‌های پیاده‌روی، مانند چکمه‌های پیاده‌روی، باید کشش خوبی داشته باشند و باید بتوانند به پوشنده اطمینان دهند که نمی‌لغزند.

انتخاب ما از بهترین کفش های پیاده روی آزمایشی در اینجا همه از نظر وزن و سبک متفاوت است. برخی از آنها دارای آسترهای ضد آب هستند و برخی دیگر ندارند، و در حالی که برخی از آنها به طور خاص برای پیاده روی ساخته شده اند، برخی نیز وجود دارند که عمدتاً با در نظر گرفتن دونده ها طراحی شده اند، اما همچنان مناسب یک کوهنورد “سریع و سبک” هستند. .

کفش‌های پیاده‌روی مد هستند، بسیاری از علاقه‌مندان به فضای باز، چکمه‌های حجیم و تاول‌زا را کنار می‌گذارند و کفش‌های سبک‌تر، راحت‌تر و کوتاه‌تر را انتخاب می‌کنند.

این یک استراتژی خوب است. کفش‌های پیاده‌روی بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌دهند: محافظت، پشتیبانی و ضد آب چکمه‌ها، همراه با راحتی و انعطاف‌پذیری خارج از جعبه مربی‌ها. و از آنجایی که آن‌ها بسیار سبک‌تر از چکمه‌ها هستند، هر قدم انرژی بسیار کمتری را اعمال می‌کند – به این معنی که فنری در گام خود خواهید داشت که هرگز قبلاً نبوده است.

وقتی صحبت از کفش پیاده روی به میان می آید، راحتی پادشاه است، بنابراین بهتر است قبل از خرید آن را امتحان کنید. سعی کنید جفتی بیابید که به خوبی و بدون هیچ گونه نقطه سایشی یا سایشی مناسب باشد. تصمیم بزرگ بعدی شما ضد آب یا غیر ضد آب است. کفش‌هایی با غشای ضدآب مانند گورتکس پاهای شما را خشک نگه می‌دارند، اما اگر در یک باتلاق تا زانو قرار بگیرید، خشک شدن آنها برای همیشه طول می‌کشد.

کفش‌های غیرآب به مراتب قابلیت تنفس بیشتری دارند و سریع‌تر خشک می‌شوند، اما آب را مانند غربال به داخل می‌دهند. برای روزهای گرم و خشک، کفش های غیر ضد آب ترجیح داده می شوند، زیرا پاهای شما کمتر عرق می کنند. در شرایط بارانی و غرقابی، کفش های ضد آب بدیهی است که بهتر هستند – اگرچه ممکن است از ست کردن کفش های غیر ضد آب با جوراب های ضد آب استفاده کنید.

سایر ویژگی‌های کلیدی برای پیاده‌روی عبارتند از: زیره‌ای عمیق برای کشش محکم در زمین‌های ناهموار، و زیره میانی با طراحی خوب برای بالش، پشتیبانی و جذب ضربه. بند باکیفیت برای تناسب دقیق و کاف راحت مچ پا نیز مهم هستند.

بیشتر جفت‌های موجود در انتخاب‌های برتر ما شبیه به مربی‌های دویدن در مسیر، با طراحی سریع و چابک هستند. اینها معمولاً راحت‌ترین، سبک‌ترین و بهترین برای پیاده‌روی‌های طولانی هستند، اما محافظ‌ترین یا بادوام‌ترین نیستند. جفت های دیگر مانند «کفش های رویکرد»، نوعی کفش هیبریدی که ویژگی های کفش های کوهنوردی و پیاده روی را در هم می آمیزد، طراحی می کنند. اینها به دلیل ساختار سفت‌تر و قوی‌تر، در زمین‌های صخره‌ای و خط الراس‌ها پایه‌ای عالی ایجاد می‌کنند – اما اگر مسافت پیموده‌شده زیادی را طی کنید، بخشنده‌ترین آنها نیستند.
چطور تست کردیم

ما عملکرد فنی هر جفت را به دقت ارزیابی کرده‌ایم و آن‌ها را از نظر راحتی، تناسب، ضد آب، چسبندگی، پشتیبانی، بازگشت انرژی و ارزش برای پول درجه‌بندی کرده‌ایم. آزمایش در کوه‌های ناحیه دریاچه، از جمله پیاده‌روی در برخی از بلندترین قله‌های انگلستان و نمادین‌ترین خط الراس انجام شد.

در اینجا 11 جفت از بهترین کفش‌های پیاده‌روی مردانه ما را آورده‌ایم که پاهای شما را خوشحال می‌کنند، چه در حال پیاده‌روی با سگ، رفت و آمد در شهر، راهپیمایی تا بن نویس یا پیاده‌روی در مسیرهای طولانی مدت باشید.

 

آیا پاهای شما نیازهای خاصی دارند؟

چه یک بیماری ثابت شده مانند دیابت یا فقط یک درد پاشنه پا دوره ای باشد، کفش پیاده روی شما باید ناراحتی را تسکین دهد و آن را تشدید نکند. در اینجا چند دستورالعمل کلی برای انتخاب نوع کفش برای مسائل مختلف سلامتی آورده شده است:

کف پای صاف / بیش از حد پرونیشن

اجزای تثبیت کننده از چرخش بیش از حد پا به سمت داخل جلوگیری می کند
پاشنه پا توسط یک یقه محکم مچ پا یا یک تثبیت کننده خارجی محکم نگه داشته می شود

اگر پروناسیون متوسط ​​است به دنبال کفش های پیاده روی پایدار باشید و در موارد شدید کفش های کنترل حرکت را انتخاب کنید.

فاشیای کف پا

بالشتک متوسط: به اندازه کافی نرم است که از پا در برابر ضربه محافظت می کند اما به اندازه کافی محکم برای جلوگیری از لرزش
بالشتک بیشتر در پاشنه، فشار را از روی رباط فاشیای کف پا می برد
کفی پهن ثبات و بالش را در کل ناحیه پاشنه تضمین می کند
پاشنه در داخل یک پیشخوان پاشنه محکم قفل شده است

به گفته کاربران، کفش های پیاده روی برای فاشیای کف پا را ببینید که این معیارها را دارند.

پینه پا

یک جعبه پنجه جادار جلوی پا را محدود نمی کند
مواد بالایی انعطاف پذیر در ناحیه پای توپ کشیده می شود

اگر به فضای بیشتری در قسمت جلویی پا نیاز دارید، کفش‌های پیاده‌روی پهن و بسیار پهن را انتخاب کنید.

دیابت

جعبه پنجه جادار جلوی پا را گرفتگی نمی کند و در صورت وجود به رفع ناهنجاری های پا کمک می کند.
یک زیره میانی نسبتاً نرم، پا را بالشتک نگه می دارد و حرکت پایدار را تضمین می کند
فضای داخلی بدون درز است و احتمال پارگی و تاول زدن را به حداقل می رساند
زیره میانی دارای عناصر حمایتی است که اجازه نمی‌دهد پا بیش از حد بچرخد

این کفش ها با کد A5500 مشخص شده اند که مشمول جبران خسارت توسط Medicare می شود.

وزن زیاد / چاقی

فضای اضافی در جعبه پنجه می تواند برای یک پای بزرگتر مناسب باشد
بالشتک محکم تر و ضخیم تر به جذب موثر ضربه تحت بارهای سنگین کمک می کند
مواد بادوام تر از فرسودگی زودرس کفش جلوگیری می کند

کفش هایی را برای پیاده روی های سنگین در نظر بگیرید که توسط افراد دارای اضافه وزن توصیه می شود.

سلب مسئولیت: این توصیه‌ها مبتنی بر توصیه‌های عمومی متخصص پا هستند و به‌عنوان جایگزینی برای درمان حرفه‌ای پزشکی نیستند.

انتخاب مواد مناسب در کفش پیاده روی

برای داشتن تجربه ای نرم، سبک و مطبوع، کفش پیاده روی بافتنی یا توری را انتخاب کنید. می‌توانید از کفش‌هایی با رویه چرم یا جیر احساس حمایت بیشتر و خدمات طولانی‌تر انتظار داشته باشید.

 

البته اگر کفش رسمی مردانه میخواین و هدفتون بیشتر برای پیاده روی نیست پیشنهاد میکنیم حتما مقاله خرید کفش مردانه را مطالعه کنید به نکات دقیقی اشاره کردیم.

قبلی
ساک سفری شیک و زیبا و باکیفیت
بعد
سرهمی نوزاد با کیفیت مناسب و قیمت عالی

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید