قنداق نوزاد با کیفیت مناسب وقیمت عالی

قنداق نوزاد از جمله وسایل مورد نیاز هر کودکی میباشد که هر فرد در دوران نوزادی خود باید از  قنداق نوزادی استفاده کند در طب سنتی هم به این وسیله که نوعی لباس کودک هم هست تاکید فراوانی شده که هر نوزاد در ماه اول زندگی بهتر است که از قنداق استفاده کند تا پاها شکل مناسبی در این دوره از زندگی پیدا کنند واگر هم دقت کرده باشید بچه ها در دوره نوزادی هنگامی که قنداق می شوند احساس خوبی دارند وبه نوعی احساس رضایت از خود نشان می دهند قنداق نوزادان در طرح و شکلهای مختلف وجود دارد که افراد بنا به  مدل سلیقه خود می توانند انتخاب کنند و هر مدل قنداقی بچه در ان احساس راحتی داشته باشد

کودک شما یکی از ارزشمند ترین سرمایه شما در این زندگی است ، وقتی شما سنتان بالا برورد تنها همدمی که میماند فرزند شماست البته شاید این حتما رخ ندهد اما نسبت به سایر آدم های این دنیا فرزند محبت بیشتری نسبت به پدر و مادر خود دارد و البته این گاه گداری رخ نمیدهد. شما فقط یکبار نقش پدر و مادر را بازی میکنید و باید بهترین خودتان باشید ، همیشه بهترین بودن دلیل بر خرج بیشتر نیست اما میخواهم بگویم حداقل ها را اگر در توانتان است برای کودکتان محیا کنید چون فرزند شما دیگر در زمانی دیگر 1 ماهه نمیشود و این اتفاق فقط یکبار رخ میدهد ، گاهی اوقات زندگی فرصت تکرار یا موقعیت جبران به ما نمی دهد.

فکر میکنیم قنداق یکی از وسایلی است که کودکان با استفاده از آن راحتی بیشتری دارند ، شاید با خود بگویید کودک در کودکی اصلا نمیفهمد چه کاری برایش انجام دادیم و یا یادش نیست چه کردیم اما دانشمندان امروز به این نتیجه رسیده اند که تمام دنیای کودک در همان دوران جنینی تا 3 سالگی رخ میدهد ، کودک وقتی تنها نشسته و بازی میکند شاید شما فکر کنید مشغول بازی خودش است اما کاملا اشتباه می کنید چون فرزند شما دقیقا در اوج مشغول بودن به بازی حواسش به شماست.

پس سعی کنید حس خوب را در کودک خود پرورش دهید ، کودکی که جایش سخت باشد و دائم گریه کند یاد میگیرد که دنیا محل غم است و دنیا محل ناراحتی است ، سعی کنید به کودک خود نشان دهید دنیا بهترین جا برای رشد ماست و برای او زندگی راحتی را رقم بزنید.

این تشک کودک دیگری است که ظاهر شگفت انگیزی دارد. شخصیت های کارتونی که روی تشک چاپ می شوند تا حد زیادی نوزادان را جذب می کنند. موادی که برای ساخت این تشک استفاده می شود از کیفیت بالایی برخوردار است. رنگ های جذاب روی تشک باعث افزایش و رشد مهارت سانسور کودک می شود.

کاملا نرم و خنک برای کودک.
می تواند به راحتی توسط هر کسی مونتاژ شود.
در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو است.

چیزهایی که دوست داشتیم

همراه با پارچه نخی نرم.
مواد باکیفیت قابل شستشو.
دارای رنگ جذاب
پلاستیک از نظر شکل غیر سمی است.

 

سوالات متداول

1) هزینه ست روتختی نوزاد چقدر است؟

برندهای مختلف تخت خواب نوزاد معمولا طیف وسیعی از تختخواب ها را با برچسب قیمت و کیفیت متفاوت ارائه می دهند. هزینه معمولاً به اندازه تخت بستگی دارد. شما می توانید محدوده قیمتی بین 300 تا 3 میلیون تومان را انتظار داشته باشید.

2) نوزاد چند ساله باید روی ملافه بخوابد؟

تا ده ماهگی استفاده از ملافه نوزاد توصیه می شود.

3) آیا تمیز کردن سرویس خواب کودک آسان است؟

تخت خواب نوزاد از مواد قابل شستشو تشکیل شده است. توصیه می شود در صورتی که لکه یا ریزش سمج نیست، ملافه را با پارچه مرطوب پاک کنید. همچنین در صورت لزوم شستن ملافه کاملا بی خطر است.

4) ست روتختی نوزاد از چه چیزی تشکیل شده است؟

تمام وسایل خواب اجباری در سرویس خواب وجود دارد. یک تشک، بالش مخصوص نوزادان به همراه پشه بند، یک سرویس خواب کودک را تشکیل می دهد. اگر محصولی گران‌قیمت خریداری می‌کنید، ممکن است یک بالش کناری، سالن بدنسازی برای بازی کودک و دیوارهای کوسن برای محافظت از کناره‌ها تهیه کنید.

فاکتورهای کلیدی که باید هنگام خرید سرویس خواب برای کودک خود در نظر بگیرید:

طبیعی است که بهترین ها را برای کودک خود بخواهید. بالش و تشک هایی که نرم هستند باید برای نوزاد خریداری شود.
به دنبال بالشی باشید که به شکل حرف U باشد. این بالش بهترین انتخاب و مناسب برای نوزاد است.
هرگز کیفیت را به خطر نیندازید. از آنجایی که نوزادان پوست حساس و حساسی دارند، احتمال ایجاد بثورات و مشکلات پوستی را در پی دارد.
نوزادان مجبورند تخت خود را کثیف کنند. ریختن غذا، شیر می‌تواند بستر را کثیف کند و لکه‌های چرب سرسختی باقی بگذارد. بنابراین خرید روتختی کودک قابل شستشو به شدت توصیه می شود.
ملافه های خیلی سنگین نخرید. یک روتختی سبک وزن می تواند حمل آن را در هر کجا که با کودک خود می روید برای شما آسان تر کند.

مطمئن شوید که پشه بند قنداق برای کودک قابل تنفس است.

انتخاب سرویس خواب مناسب برای مهد کودک می تواند یک تصمیم دشوار باشد. با وجود ست های روتختی زیادی که در بازار موجود است، می تواند بسیار زیاد باشد. از ورق‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا مجموعه‌های طراحان گران‌تر با ضربه‌گیر تخت‌خواب، گزینه‌های بی‌پایان هستند. شما همچنین می خواهید یک سرویس خواب بخرید که نه تنها راحت باشد، بلکه با موضوع مهد کودک همخوانی داشته باشد و در حد بودجه شما باشد.

اگرچه ممکن است تصمیم آسانی نباشد، اما این بدان معنا نیست که خرید سرویس خواب برای تخت کودک شما نمی تواند سرگرم کننده باشد. به راحتی می توانید در هیجان خرید سرویس خواب غرق شوید، به خصوص از آنجایی که قبلاً در مهد کودک تلاش کرده اید و بقیه وسایل کودک خود را تهیه کرده اید. برای اینکه کارها را برای شما کمی آسانتر کنیم، عواملی را گردآوری کرده‌ایم که باید هنگام خرید سرویس خواب کودک در نظر بگیرید و به چه مواردی توجه کنید. در عین حال، ما همچنین تعدادی از بهترین سرویس‌های رختخواب را برای گهواره‌ها برای شروع کار انتخاب کرده‌ایم.
عواملی که باید در نظر گرفته شوند

نگاهی به بررسی سرویس‌های روتختی آنلاین گهواره بیندازید زیرا ممکن است والدین قبلاً توصیه‌های خود را در مورد سرویس‌های رختخوابی که برای نوزادانشان مفید بوده است، ارائه کرده باشند.
در حالی که ممکن است بخواهید سرویس خواب کودکتان از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر باشد، به یاد داشته باشید که راحتی کودک شما اولویت دارد.
سعی کنید از خرید سرویس خواب با وسایل اضافی مانند فوم یا پوزیشنر خواب خودداری کنید زیرا ممکن است برای کودک خطرناک باشد.
یک سرویس خواب سبک و راحت انتخاب کنید. نوزادان معمولا پوست حساسی دارند و ممکن است به پارچه های خشن واکنش آلرژیک نشان دهند
ایمنی مهم است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سرویس خواب مطابق با استانداردهای ایمنی و آتش نشانی است و از یک منبع معتبر خریداری شده است.
اطمینان حاصل کنید که سرویس خوابی که خریداری می کنید ملحفه هایی با اندازه مناسب برای تخت شما داشته باشد و به راحتی تمیز شود.

چگونه انتخاب کنیم؟

با انتخاب پارچه سبک تر برای تخت نوزادتان شروع کنید. در مقایسه با بزرگسالان، نوزادان برای تنظیم دمای پایه خود مشکل تری دارند و تنها زمانی که تقریباً 2-3 ماهه باشند شروع به این کار می کنند. از این رو، مهم است که اطمینان حاصل کنید که کودک شما خیلی گرم یا سرد نیست، زیرا سازگاری با تغییرات دما مستلزم مقدار زیادی تلاش و انرژی است.

از آنجایی که پوست کودک بسیار حساس است، مهم است که پارچه ست روتختی را نیز در نظر بگیرید. در حالی که تصمیم گیری در مورد پارچه کامل دشوار است، اما بهتر است به سمت پنبه قابل تنفس حرکت کنید. فقط برای اطمینان، باید محتوای فیبر ست های رختخواب را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که کودک شما به چیزی حساسیت ندارد.

همچنین فراموش نکنید که ملحفه های موجود در سرویس خواب به درستی روی تخت کودک قرار می گیرند. اگر ورق ها خیلی کوچک باشند، همچنان از گوشه ها می لغزند و اگر خیلی بزرگ باشند، ورق ها دسته می شوند. در هر صورت، دائماً نیاز به تنظیم مجدد صفحات دارید. از این رو، بهتر است ملحفه‌هایی را پیدا کنید که روی تخت کودک نصب شده باشند.

از آنجایی که ملافه ها می توانند به سرعت کثیف شوند، مخصوصاً به دلیل تصادفات ناشی از نوزادان، بسیار مهم است که سرویس خواب ها به راحتی تمیز شوند تا زندگی همه راحت تر شود. ست های روتختی را خریداری کنید که بتوانید به راحتی در ماشین لباسشویی یا خشک کن قرار دهید. تا جایی که ممکن است، سعی کنید از سرویس های رختخوابی که نیاز به خشکشویی دارند، خودداری کنید.

از آنجایی که شما زمان زیادی را در مهد کودک سپری کرده اید، زیبایی شناسی نیز ممکن است عاملی در خرید سرویس خواب کودک شما باشد. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید روتختی کودکتان با بقیه مبلمان یا زیبایی اتاق مطابقت داشته باشد. بسته به ترکیب رنگ ملافه ای که انتخاب می کنید، همچنین می تواند باعث شود که اتاق خاکی تر یا هواتر به نظر برسد.
مواد مختلف مورد استفاده در سرویس خواب چیست؟

در مورد نوزادان، آنها می توانند در مورد مواد مورد استفاده در سرویس خواب حساس باشند. از این رو، مهم است که مروری بر انواع اساسی مواد مورد استفاده در سرویس خواب داشته باشید و موادی را که برای کودک شما مناسب‌تر است، ارزیابی کنید. در حالی که بیشتر ست های روتختی از پنبه، پلی استر یا فلانل استفاده می کنند، ست های روتختی وجود دارند که می توانند از ترکیب هر یک از این مواد استفاده کنند.

نکات ایمنی برای انتخاب سرویس خواب برای تخت نوزاد

برخی از سرویس‌های خواب ممکن است ویژگی‌های پیچیده‌ای مانند ضربه‌گیر یا روبان تخت‌خواب داشته باشند. در انتخاب این ست ها دقت کنید زیرا ممکن است خطر خفگی یا خفگی بالقوه برای کودک باشد.

با سرویس خواب، هرگز اجازه ندهید کودک روی مموری فوم یا لحاف بخوابد. این مواد به ویژه نرم هستند و اگر کودک شما در مواد فرو رود و نتواند سر خود را حرکت دهد، کودک شما نمی تواند هوای کافی دریافت کند و این می تواند منجر به خفگی یا تجمع خطرناک کربن شود. دی اکسید

 

نتیجه گیری

بنابراین، اینها بهترین سرویس خوابی بودند که می توانید برای کودکان خود بخرید. بسته به جثه و سن فرزندانتان، می‌توانید با توجه به نکاتی مانند بودجه و ترجیحات برند، به راحتی بهترین آن را برای خود بخرید.

مهم نیست که کدام یک از محصولات فوق را انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که بهترین راحتی و ایمنی را برای فرزندان خود خواهید داشت.

 

در ادامه قنداق های زیبا و راحتی را به شما معرفی کردیم

قبلی
دستگاه بخور با کیفیت عالی و قیمت مناسب
بعد
ساک سفری شیک و زیبا و باکیفیت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید