خرید-سبزی-خردکنی

سبزی خرد کن با کیفیت عالی وقابلیت بالا

دستگاه سبزی خرد کن وسیله ای مناسب و مفید برای هر خانواده ایی می باشد استفاده از سبزی خرد کن هم مقرون به صرفه  می باشد و همینطور بهداشتی تر می باشد استفاده از سبزی خرد کن ما سبزی را به مقدار دلخواه و مورد نیازمان خرد کرده و در پخت بسیاری از غذا هایی که درون انها سبزی  قرار می گیرداستفاده می شود سبزی خرد کن در انداز ه های مختلف وجود دارد استفاده از سبزی خرد کن بزرگتر بهتر می باشد و ما باید از سبزی خرد کن با کیفیت استفاده کنیم تا بعد ها دچار مشکل نشویم  و هر بار مجبور به تعویض دستگاه سبزی خرد کن نشویم و همینطور استفاده از سبزی خرد کن باعث میشه ما هر چه بیشتر از سبزیهای تازه استفاده کنیم

 

حتما شده بخواهید آش درست کنید و نیاز به سبزی خورد کرده داشته باشید ، از آن واجب تر حتما قصد تهیه خوشمزه ترین غذای ایران ( از نظر نویسنده ) سبزی قرمه را داشته باشید اما نتوانید سبزی را از بیرون تهیه کنید ، الان که داریم این مقاله رو مینویسیم هم کروناست و شرایط خرید محصولات سنتی کمی دشوار تر شده

1- شما شاید نتوانید به بهداشت سبزی های خورد شده بازار اعتماد کنید

2- شاید قیمت برایتان زیاد در بیاد

3- شاید آن ترکیب سبزی که مد نظر شماست را سبزی های آماده بازار نداشته باشند.

4- ممکن است ادویه ای که شما به سبزی اضافه میکنید بهتر از دیگران باشد

5- اصلا شاید بخواهید برای خود یک کسب و کار پر درآمد ایجاد کنید

 

با توجه به شرایط بالا پیشنهاد ما به شما خرید یک سبزی خرد کن با کیفیت است.

 

سبزی خوردکنی ، یک کار پولساز و بی دردسر

البته بستگی داره تعریف ما از بی دردسر بودن چی باشه اما اگر شما کاری باشید یعنی با کار کردن زود خسته نشید به نظر ما کسب و کار سبزی خورد کنی بسیار لذت بخش است ، چرا؟

چون سبزی ها را خریداری می کنید و سپس شست و شو میدهید و در نهایت در یک دستگاه میریزید خودش خورد میکند

فقط تنها ایرادی که ممکن است داشته باشد صدای خورد کردن سبزی است که شما میتوانید جوری برنامه ریزی کنید در روز یک ساعت را به خرد کردن اختصاص دهید و در این یک ساعت میزان بسیار زیادی سبزی خورد میشود.

قیمت تمام شده شما بسیار پایین خواهد بود و چندین برابر سود خواهید داشت ، از شما تقاضا میکنیم حتما بهداشت را رعایت کنید چون تمام مردم این سرزمین برادران و خواهران و فرزندان ما هستند.

اگر قصد انجام این کار را دارید پیشنهاد می کنیم از طریق مشاغل خانگی مجوزش را هم بگیرید تا بتوانید پخش گسترده تری داشته باشید و وام خوبی هم به شما تعلق بگیرد.

اولین چیزی که قبل از خرید سبزی خردکن باید به آن توجه کنید، نوع مواد به کار رفته در ساخت آن است. این می تواند به شما کمک کند تا دوام محصول را تعیین کنید و از ریختن پول خود به بیرون جلوگیری کنید. در نهایت نباید دستگاه خردکنی بخرید که در ماه اول فرسوده شود.

هنگام انتخاب یک برش سبزیجات، فولاد ضد زنگ ماده ای است که می توانید روی آن تکیه کنید. زنگ نمی زند و به راحتی خورده نمی شود. خردکن هایی که کاملاً از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند بسیار بادوام هستند و برای استفاده های سنگین مناسب هستند. آنها حاوی هیچ افزودنی مضری نیستند که بتواند به غذاهایی که می‌پزید سموم اضافه کند.

برقی در مقابل دستی

تکنولوژی مدرن امکان ساخت دستگاه های سبزی خرد کن را فراهم کرده است که با برق کار می کنند. آنها مطمئنا راحت تر و آسان تر برای استفاده هستند. اکثر مدل های برقی به سختی نیاز به تلاشی برای برش دقیق سبزیجات دارند. پردازش تا حد زیادی کاهش می یابد.

حتی مدل‌هایی وجود دارند که می‌توانند برش‌ها را مستقیماً به سالاد تبدیل کنند. این به شما کمک می کند تا با تلاش کمتر، غذا را بسیار سریعتر آماده کنید.

از طرف دیگر، یک خردکن دستی دارای چند ضمیمه است که تطبیق پذیری ظروف را افزایش می دهد. این به شما امکان می دهد شکل های مختلفی از برش ها را درست کنید و انواع مختلفی از دستور العمل ها را آزمایش کنید. با این حال، استفاده مکرر از یک خردکن دستی می تواند تا حدودی خسته کننده باشد.

نگهداری

بدترین چیز در مورد ظروف پخت و پز میزان نگهداری آنها برای نو و کارآمد ماندن است. بنابراین، انتخاب یک سبزی خردکن که به راحتی تمیز می شود، عاقلانه خواهد بود. راحت ترین راه برای شستن دستگاه خردکن، قرار دادن آن در ماشین ظرفشویی است. به خاطر داشته باشید که همه مدل ها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند.

برخی از مدل ها (مانند موارد ذکر شده در بالا) وجود دارد که می توان آنها را با ماشین ظرفشویی تمیز کرد. انتخاب چنین مدلی همچنین زمان مورد نیاز برای تکمیل کارهای نظافتی شما را کاهش می دهد.

انواع وعده های غذایی

یکی دیگر از عوامل کلیدی که باید در نظر داشته باشید، نوع غذایی است که می خواهید درست کنید. بیشتر خردکن های موجود در بازار به طور خاص برای برش دادن سبزیجات طراحی شده اند. اگر رژیم غذایی شما فقط از وعده های غذایی گیاهی تشکیل شده است، ممکن است این سبزیجات خرد کن را ترجیح دهید.

روش دیگر، چندین مدل وجود دارد که در برش پنیر و شکلات به همان اندازه کارآمد هستند. اگر از یک رژیم غذایی سخت پیروی می کنید، داشتن یک خردکن چند منظوره هرگز ضرری ندارد. به شما گزینه های بیشتری برای انتخاب می دهد. با این مدل ها می توانید طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه را نیز درست کنید.
ایمنی حرف اول را می زند

قبل از خرید هر گونه ظروف آشپزخانه، باید زمان کافی را صرف کنید تا مطمئن شوید که محصول سالم است. بهترین دستگاه خردکن سبزی خردکن باید دارای کفی لاستیکی باشد که آن را ثابت نگه دارد. این امر احتمال بروز هرگونه حادثه ناخواسته ناشی از سر خوردن را کاهش می دهد.

حفاظ های تیغه و اسلایسر نیز مواردی هستند که باید به آنها توجه کنید. آنها از بریدن اشتباه انگشتانتان جلوگیری می کنند.

سوالات متداول

 فرق سبزی خردکن با غذاساز چیست؟

یک خردکن سبزیجات اغلب به تلاش دستی برای برش دادن انواع مختلف سبزیجات به قطعات کوچکتر نیاز دارد. دارای تیغه های تیز است که گاهی قابل تنظیم است. تیغه ها معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند که به آنها اجازه می دهد به راحتی سبزیجات را برش دهند. مدل های الکتریکی نیز وجود دارند که نیازی به تلاش دستی ندارند.

آنها به طور خودکار سبزیجات را پردازش می کنند و قطعات را مستقیماً به سالاد می ریزند. غذاساز برای مخلوط کردن انواع مختلف مواد با هم (نه فقط سبزیجات) استفاده می شود. همچنین دارای تیغه های تیز است که غذا را به قطعات کوچکتر برش می دهد تا به درستی مخلوط شوند.

سبزی خردکن را برای چه استفاده می کنید؟

سبزی خردکن عمدتاً برای برش دادن سبزیجات به قطعات کوچک اما یکنواخت استفاده می شود. آنها بیشتر برای افرادی که رژیم های کتو یا وگان را ترجیح می دهند تبلیغ می شوند. سبزی خردکن اغلب دارای تیغه هایی است که می توان ضخامت آنها را تنظیم کرد. تنظیمات مختلف تیغه به سرآشپز این امکان را می دهد که انواع غذاهای وگان خوشمزه را درست کند.

آیا می توانم از غذاساز برای خرد کردن سبزیجات استفاده کنم؟

بله، مطمئناً می توانید از غذاساز برای خرد کردن سبزیجات به قطعات کوچکتر استفاده کنید. آنها دارای تیغه های تیز هستند که می توانند به طور موثر قطعات بزرگ سبزیجات را خرد کنند. با این حال، آنها ممکن است به اندازه یک خردکن سبزیجات مؤثر و دقیق نباشند. دومی می تواند سبزیجات را با دقت بالایی برش دهد و دارای تنظیمات تیغه های مختلف است.

آیا یک سبزی خردکن می تواند سبزی آشی درست کند؟

بله، مدل هایی مانند مدل های ذکر شده در بالا وجود دارند که می توانند برای اهداف متعدد مورد استفاده قرار گیرند. سبزیجات خردکن دستی اغلب همراه با ضمائم اضافه شده است که به شما امکان می دهد سبزیجات را به اشکال و اندازه های مختلف برش دهید. همچنین می توان یک سبزی را با استفاده از خردکن خرد کرد.

 

نتیجه

همانطور که ما در حال پایان دادن به این راهنمای دقیق هستیم، احتمالاً به خوبی مجهز هستید تا بهترین خردکن سبزیجات را برای خود انتخاب کنید. گزینه های مختلفی را که در این لیست مفصل از بررسی های دستگاه سبزی خردکن ارائه کرده ایم، بررسی کنید و مدلی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب باشد.

 

 

نکته مهم در خرید سبزی خرد کنی

اگر قصد کسب درآمد دارید حتما سبزی خرد کنی استوانه ای بزرگ خریداری کنید اما اگر برای استفاده شخصی و منزل می خواهید سعی کنید مدل کوچکتر را برای خود خریداری کنید چون هم فضای کمتری را اشغال میکند و هم دکوراسیون منزل شما را برهم نمیزند.

قبلی
خرید اینترنتی 58 مدل ساعت مچی شیک و جذاب + لیست قیمت
بعد
دستگاه بخور با کیفیت عالی و قیمت مناسب

نظرتان را بنویسید