ساک سفری شیک و زیبا و باکیفیت

ساک سفری مدلهای مختلفی دارد ساک سفری باید کیفیت خوبی داشته باشد تادر بین سفر ما را دچار مشکل نکند همینطور در سفر ما را بدون نگرانی از پاره شدن ساک به مقصد برساند ساک سفری می تواند از جنسهای مختلف باشد وما باید سعی کنیم از جنسهای باکیفیت استفاده کنیم ساک سفری همینطور اندازه های مختلفی دارد از  اندازه کوچک به اندازه متوسط همینطور اندازه های بزرگ هم موجود می باشد که هر کس بنا به نیازی که وجود دارد وبه مقدار وسایلی که در سفر با خود همراه دارد ساکها به اندازه مورد نیازش خریداری می کندهمینطور هم در رنگهای متنوعی وجود دارد وافراد بنا به سلایق خود از این ساکها با رنگهای روشن وهمینطور تیره استفاده می کنند.

نکات مهم در خرید ساک سفری

اهل سفر ها میدانند نقش ساک در سفر جقدر مهم است . شما وقتی به سفری میخواهید بروید کلی وسیله دارید و باید مطابق با میزان وسیله خودتان ابعاد ساکی که قصد خرید دارید را انتخاب کنید. ساک های گوناگونی در بازار موجود است و نکته حائذ اهمیت در خرید ساک سفری این است که نباید شما را در مسیری که قصد دارید آن را حمل کنید حال فرودگاه یا ترمینال مسافربری شما را خسته کند .

نکته دیگری که بسیار مهم است مقاومت است ، از شما خواهش میکنیم در خرید ساک سفری خساست به خرج ندهید و یک ساک محکم و با دوام خریداری کنید چون دیده شده طرف بجای اینکه 30 درصد هزینه کمتری پرداخت کنند رفتند و یک ساک ارزان تر خریدند اما غافل از اینکه یک ساک سفری یک بار مصرف خریده بودند که در جابجایی توسط نیرو های فرودگاه و یا ترمینال اتوبوسرانی به راحتی آسیب دید و پاره شده است.

سعی کنید ساک های سفری سه تایی خرید نکنید چون معمولا خانواده های ایرانی کل زندگیشون رو تو یه چمدون جا میکنن و اینجوری نیست یه خانواده 3 نفره بیاد 3 تا چمدون مجزا و ست بگیره و مهم تر از اون در هر سفری استفاده کند.

نحوه انتخاب بهترین کوله پشتی برای سفر با یک کیف

در سفر تنها با یک چمدان چیز بسیار رایگانی وجود دارد. همه چیزهای مهم شما در دسترس شما هستند، و شما را مجبور می کند که بسیاری از کالاهای مصرفی به ظاهر ضروری زندگی را که احتمالاً می توانید بدون آنها زندگی کنید، کاهش دهید. با یک کیسه، به راحتی از مکانی به مکان دیگر سر می خورید، همیشه به اندازه کافی اما هرگز زیاد نیستید.

انتخاب کوله پشتی مناسب برای سفر یک کوله پشتی می تواند یک تلاش چالش برانگیز باشد. مارک‌ها و مدل‌های زیادی برای انتخاب با درجات مختلف دوام، قیمت و قابلیت امتحان وجود دارد (ما این کلمه را برای امتحان کردن چیزی قبل از خرید آنلاین ساخته‌ایم). دیدگاه‌ها و نظرات مختلفی را از افراد با ارزش‌ها، نیازها و تیپ‌های بدنی متفاوت به ترکیب اضافه کنید – و شما مجموعه‌ای از گزینه‌های واقعی را خواهید داشت. چه مسافر جدیدی باشید که برای اولین سفر خود آماده می‌شوید، چه یک عشایر دیجیتالی که مرحله «همه چیزهایم را بفروشم و در کوله‌پشتی بگذار» یا جایی در این بین، ضروری است. تا بهترین کوله پشتی مسافرتی را داشته باشید که برای شما مناسب است.

 

نکته اصلی اینجاست: هیچ کوله پشتی “بهترین” وجود ندارد که برای هر مسافری در هر سناریویی مناسب باشد. با این حال، ما معتقدیم که هر کسی می‌تواند بسته‌ای را پیدا کند که برای نیازهای منحصربه‌فرد او مناسب باشد. در این راهنما، ما عواملی را که فکر می‌کنیم برای انتخاب کوله‌پشتی ایده‌آل سفر یک کیسه‌ای برای شما مهم‌تر هستند، بررسی می‌کنیم.

این راهنما توسط کارکنان Pack Hacker که بسیاری از آنها مسافران مکرر و عشایر دیجیتال هستند نوشته و اطلاع رسانی شده است. این بدان معناست که ما هر روز از این محصولات استفاده می‌کنیم و آزمایش می‌کنیم تا بهتر بفهمیم چه چیزهایی در آنجا موجود است و چگونه هر چمدان ممکن است برای انواع مختلف مسافران جذاب باشد.

اگر ترجیح می‌دهید از تمام این اطلاعات صرفنظر کنید و مستقیماً به کوله‌پشتی‌هایی که بررسی کرده‌ایم برسید، می‌توانید نگاهی به فهرست کوله‌پشتی‌های مسافرتی با بالاترین امتیاز در زیر یا همه بررسی‌های کوله‌پشتی سفر بیندازید. ما دائماً این لیست را به‌روزرسانی می‌کنیم زیرا مرتباً کیف‌های جدید را بررسی و رتبه‌بندی می‌کنیم.

چرا کوله پشتی در مقابل چمدان رولر استاندارد؟

ما متوجه شده ایم که کوله پشتی به شما تحرک بسیار بیشتری می دهد. می توانید از طریق فرودگاه ها نسیم بگذرید. پس از مدتی طولانی، دیگر هرگز در اطراف چرخ فلک چمدان نخواهید ایستاد. و تا زمانی که بسته شما مطابق با اندازه دستی باشد، هرگز چمدان خود را گم نخواهید کرد. بسته به سبک سفر و آنچه حمل می کنید، به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد – چمدان غلتکی و کوله پشتی می توانند گزینه های خوبی باشند.

در این راهنما، به چند دلیل بر روی کوله پشتی های مسافرتی تمرکز می کنیم:

آنها احساس آزادی می کنند

شما هر دو هندزفری خود را دارید و مدام چیزی را پشت سر خود نمی‌کشید. مهم نیست در چه زمینی قدم می‌زنید، هرگز آزار چرخ‌های بلند یا ناپایدار پشت خود را از چمدان استاندارد سفر نخواهید داشت. مطمئناً، کیسه‌های غلتکی در طبقه هموار فرودگاه و هتل مانند یک جذابیت عمل می‌کنند، اما جاده‌های سنگفرش‌شده پاریس یا ساحل شنی در کو فا نگان چطور؟ وقتی کوله پشتی دارید، تقریباً از هر زمینی می توانید عبور کنید.

کوله پشتی های مسافرتی همه کاره و معمولا سبک هستند

اگر به اندازه کافی سبک بسته بندی کنید، می توانید به راحتی همه وسایل خود را به یکباره همراه خود داشته باشید. آیا زودتر از زمان ورود به هتل یا Airbnb خود رسیدید؟ مشکلی نیست، فقط یک روز کوله بار خود را همراه خود ببرید—نیازی نیست که در آنجا توقف کنید و چمدان خود را تحویل بگیرید. تطبیق پذیری در بهترین حالت

اگر بسته را با یک سری چیزهای سنگین پر کنید (مانند تجهیزات دوربین)، لزوماً نمی‌توانیم تضمین کنیم که بسته سبک وزن خواهد بود، بنابراین ما یک راهنمای دوربین سفر نیز تهیه کردیم.

آنها انعطاف پذیری را فراهم می کنند

در هواپیما یا حمل و نقل عمومی فضای کمتری اشغال خواهید کرد. شما به طور کلی در مقابل نیاز به کشیدن چمدان در اطراف چابک تر خواهید بود، با این مزیت اضافه که شبیه یک گردشگر خارج از محل به نظر نمی رسید. با آماده بودن همیشه برای رفتن، سبک زندگی پرماجراتری را ارائه می دهد. و شما می توانید به راحتی با یک یا دو کیسه غلتکی قطاری را که در شرف حرکت است، بدون دویدن ناخوشایند از پهلو بگیرید.

استفاده از کوله پشتی در زمینه سفر

در این راهنما، ما به دنبال تطبیق پذیری سفر هستیم. ما می‌خواهیم با حمل این کیف‌ها در یک محیط شهری خوب به نظر برسید و این انعطاف‌پذیری را داشته باشید که برای چند روز کمپینگ به پیاده‌روی بروید بدون اینکه کوله‌پشتی‌تان توسط عناصر خراب شود. اگر یک چمدان غلتکی دارید، انجام آن پیاده‌روی نیم روزه خود به خود در مسیر به شهر همسایه‌ای که می‌خواهید بررسی کنید، سخت خواهد بود. به همین ترتیب، اگر قرار است برای یک روز کار اداری در یک کافی‌شاپ پست بگذارید، با یک کیسه پیاده‌روی حجیم و رنگارنگ ظاهری نامناسب خواهید داشت. بسته های ذکر شده در این مقاله با اکثر محیط های شهری ترکیب می شوند و به اندازه کافی بادوام هستند تا در برابر سوء استفاده از گشت و گذارهای طولانی مدت مقاومت کنند.

 

قبلی
قنداق نوزاد با کیفیت مناسب وقیمت عالی
بعد
کفش پیاده روی مردانه زیبا و شیک با کیفیت عالی

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید