خرید کاغذ a4

انواع کاغذ A4 (آچار) با بهترین کیفیت (ارزانترین قیمت) مناسب پرینت یا طراحی

کاغذ A4 در دستگاه فتوکپی و در نامه های اداری به کررات استفاده  می شود . همچنین در مهد کودک یا مدارس برای استفاده جهت نقاشیهای کودکان استفاده  می شود در کارهای معماری و نقشه برذاری هم فراوان مورد نیاز است . در پایان نامه های دانشجویی استفاده  می شود در امتحانات در مدارس  دانش آموزان مدیران دائما درخواست دارند و در مدارس و همینطور دانشگاه ها از این کاغذها استفاده فراوانی می شود  کاغذ های  A4کاهی و غیر کاهی وجود دارد.

کاغذ آچار یکی از ابزار های ضروری هر دانش آموز و دانشجو است . هر جای باشید نیاز دارید تا مطالبی را روی کاغذ آچار برای دانشگاه یا مدرسه پرینت بگیرید ، خصوصا اگر درگیر پایان نامه باشید که این کار را بارها و بارها باید انجام دهید.

این وسیله یکی از ضرروی ترین نیاز های بچه های معماری است البته بچه های معماری معمولا با کاغذ a3 کار می کنند اما برای پرینت فعالیت های خودشان نیاز دارند تا برخی از موارد را پرینت بگیرند ، خب خیلی از افراد در منزلشان پرینتر ندارند و ناچار هستند به دفاتر فنی مراجعه کنند که خیلی هزینه بر است اگر بخواهند دائما در حال پرینت گرفتن باشند.

از طرفی دیگر کاغذ a4 در دفاتر فنی بسیار مورد استفاده است و شرکت ها برای شرکت در مناقصات دائم درحال پرینت هستند و اسناد و مدارکشان را کپی می گیرند و همیشه کاغذ a4 مورد استفاده است.

دانشگاه ها و مدارس هم برای پرینت بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم درگذشته همیشه پرینت می شد اما اکنون که کارتابل مجازی راه اندازی شده است دیگر نیازی به پرینت گرفتن همه موارد نیست اما مشاهده می کنیم که تا حد زیادی بسیاری از موارد دیگر مانند برگه های امتحانی بچه ها نیاز است پرینت گرفته شود.

پس در مجموع می توانیم نتیجه بگیریم یکی از پرکاربرد ترین لوازم التحریر مورد استفاده در جامعه ما کاغذ a4 است .

 

ابعاد کاغذ a4

یه نکته جالب به شما یاد بدهیم ، ممکن است در جایی باشید و بخواهید چیزی را اندازه بگیرید اگر متر یا خط کش نداشته باشید می توانید از کاغذ آچار کمک بگیرید ، در هر خانه ای هم کاغذ آچار فراوان یافت می شود و می توانید به عنوان متر استفاده کنید.

ابعاد کاغذ آچار هم همیشه ثابت است و 210 در 297 میلیمتر یا به عبارتی حدودا 21 سانتی متر در 30 سانتی متر میباشد.

 

چه در زندگی روزمره اداری و چه در خانه، چاپگر و کاغذ کپی که هر روز به آن نیاز داریم. در ضخامت ها و کیفیت های مختلف کاغذ عرضه می شود. کسانی که مقادیر بیشتری مصرف می کنند، باید به قیمت توجه کنند. که می تواند پول زیادی را ذخیره کند. اگر اقلام زیادی را از طریق پست ارسال کنید، وزن کاغذ قابل توجه است. برای کاغذ نازک تر یا چاپ دورو، می توانید اطلاعات بیشتری نسبت به نامه استاندارد نسبت به کاغذ ضخیم ارسال کنید.

 

کاغذ چاپگر چیست؟

کاغذ در درجه های مختلف و برای کاربردهای مختلف موجود است. بنابراین می توانید نامه ها، بروشورها و همچنین عکس ها را چاپ کنید. برای عکس‌ها، از کاغذ مخصوص عکس استفاده کنید و در عین حال از کاغذ استاندارد برای چاپ متن استفاده کنید. به کاغذ چاپگر کاغذ کپی نیز می گویند.

کدام کاغذ چاپگر برای چاپگر من مناسب است؟

کاغذ باید متناسب با چاپگر باشد، زیرا چاپگرهای لیزری متفاوت از z کار می کنند. ب. چاپگر جوهرافشان. یک چاپگر لیزری تونر گرم شده را روی کاغذ در دمای بالا چاپ می کند. کاغذ برای این کار نباید خیلی مرطوب باشد، در غیر این صورت ممکن است موج دار باشد. با چاپگر جوهر افشان، رطوبت کاغذ چندان مهم نیست. یک استثنا، چاپ عکس های با وضوح بالا است که برای آن باید از کاغذ عکس مخصوص استفاده کنید.

هنگام خرید کاغذ چاپگر به چه نکاتی توجه کنم؟

اندازه

کاغذهای چاپگر در مقایسه، همه دارای یک اندازه از DIN A 4 هستند. این دقیقاً با عرض 21 سانتی متر و ارتفاع 29.7 سانتی متر مطابقت دارد. این اندازه یک سربرگ معمولی است. اگر ورق را 1 بار تا کنید اندازه DIN A 5 می شود. آن را 2 برابر اندازه DIN A 6 تا کنید.

سفیدی

سفید بلافاصله سفید نیست! سفید بودن کاغذ را سفیدی می گویند که سازنده در CIE مشخص کرده است. هر چه مقدار CIE بالاتر باشد، کاغذ روشن‌تر می‌شود. کاغذهای محیطی یا بازیافتی معمولاً رنگ تیره تری دارند.

ضخامت کاغذ

ضخامت کاغذ بر حسب گرم بر متر مربع (g/qm) اندازه گیری می شود. کاغذهای بسیار سبک با 60 تا 70 گرم در متر مربع وجود دارد. آنها در برابر پارگی مقاوم نیستند و نمی توان آنها را در هر دو طرف چاپ کرد، اما اگر می خواهید نامه هایی با تعداد ورق های زیاد ارسال کنید مناسب هستند، زیرا هزینه پست را کاهش می دهند. وزن کاغذ استاندارد 80 گرم بر متر مربع است. یک کاغذ با 90 گرم در هر متر کیفیت کمی بالاتر است. برای موارد خاص، کارت ها، پوشه ها یا ورق های جلد، ضخامت کاغذ 120 – 200 گرم / متر مربع مناسب است.

تعداد ورق

با کاغذهای چاپگر پیشنهاداتی با یک عدد ورق 250 عددی، 500 یا پنج بسته در 500 برگ وجود دارد. با مقادیر بیشتر در هزینه صرفه جویی می کنید. استاندارد 500 برگ است. مقادیر کمتر معمولاً برای کاغذهای ضخیم تر گرفته می شود.

مدل چاپگر

حتما کاغذ را به جاهای چاپگر خود ببرید. برخی از کاغذها را می توان برای چاپگرهای جوهرافشان، چاپگرهای لیزری، دستگاه های کپی و فکس استفاده کرد. دستورالعمل سازنده را دقیقا بخوانید.

پایداری

از نظر پایداری، تولیدکنندگان مفاهیم مختلفی مانند کاغذ از جنگلداری پایدار (برچسب FSC) یا Ecolabel اتحادیه اروپا را ارائه می دهند. اگر می خواهید کارهای بیشتری برای طبیعت انجام دهید، باید از کاغذ بازیافتی استفاده کنید.

Archivierung

اگر می خواهید اسناد را بایگانی کنید، باید از کاغذ چاپگر به عنوان قدیمی شدن مطابق ISO 9706 استفاده کنید. این استاندارد DIN نشان می دهد که کاغذ را می توان به طور نامحدود بدون محو شدن چاپ ذخیره کرد.

امکانات

ویژگی ها برای کاغذ چاپگر، گزینه چاپ دو طرفه (دورو) یا فناوری ColorLok کیفیت چاپ بهتری را ارائه می دهد. کاغذ با لوگوی ColorLok با یک افزودنی در برابر نفوذ عمیق جوهر چاپگر محافظت می شود. کاغذ جاذب است، به سرعت خشک می شود و رنگ ها روشن می شوند.

کدام تولید کنندگان کاغذ چاپگر را ارائه می دهند؟

دفتر مرکزی شرکت آلمانی تولید کننده مواد اداری Avery purpose form GmbH در اوبرلایندرن باواریا در نزدیکی مونیخ قرار دارد. این شرکت با برچسب های چاپگرها، شفافیت ها و کتاب های فرم معروف شد. این شرکت توسط Hermann Steinbeis و Paul Nordmann در سال 1946 در یک گاوخانه سابق تأسیس شد. این شرکت عرضه کننده انواع لیبل، فرم و کاغذ چاپ می باشد.

Papyrus Germany GmbH متعلق به گروه Inapa است که در لیسبون، پرتغال مستقر است. این شرکت بیش از 110 سال پیش، در سال 1902 با نام G. Schneider & Sons در Ettlingen تأسیس شد. در سال 2010 این شرکت نام خود را به Papyrus Deutschland GmbH تغییر داد. Inapa یکی از بزرگترین عمده فروشان کاغذ اروپا است.

نام تجاری HP Hewlett-Packard Company، مخفف یکی از تولید کنندگان بزرگ رایانه های شخصی و چاپگر از ایالات متحده است. در سال 1939 توسط ویلیام بیل هیولت و دیوید پاکارد در گاراژی در کالیفرنیا تأسیس شد. امروزه شرکتی با حدود 50000 کارمند است که در سراسر جهان عرضه می کند. HP علاوه بر رایانه و چاپ، لوازم جانبی مانند کاغذ چاپگر و کارتریج های رنگی را نیز عرضه می کند.

تحت برچسب خصوصی Amazon Basic خرده فروش آنلاین آمازون انواع محصولات را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

در مقایسه کاغذ چاپگر خود، معیارهای مهم خرید را که برای شما بررسی کرده ایم، گردآوری کرده ایم. به دقت در مورد آنچه می خواهید با کاغذ چاپ کنید فکر کنید. سپس بین ارزش پول ما، Avery Zweckform 2563، کاغذ چاپگر Amazon Basics برنده جایزه یا یکی از کاغذهای چاپگر دیگر، یکی را انتخاب کنید. شما همچنین تولید کنندگانی از آلمان و همچنین تامین کنندگانی از ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها را خواهید یافت.
سازنده آیا می خواهید کاغذ چاپگر را از یک تولید کننده آلمانی یا بین المللی خریداری کنید؟
Der Preis یک کاغذ چاپگر ارزان را می توان با قیمت 4,08 یورو برای 500 برگ پیدا کرد، یک کاغذ چاپگر حرفه ای می تواند 8 یورو و بیشتر قیمت داشته باشد.

کاغذ چاپگر خوب چقدر است؟

قیمت یک کاغذ چاپگر خوب به کیفیت، ضخامت کاغذ و مقداری که می خواهید بخرید بستگی دارد. مقادیر بزرگتر اغلب ارزان تر از مقادیر کم هستند. شما می توانید با قیمت 4,08 یورو کاغذ چاپگر خوب را به عنوان برنده سری اصلی آمازون بخرید. ما همچنین در جدول خود قیمت هر ورق را محاسبه کرده ایم، بنابراین شما دید کلی خوبی دارید. از 0,008 یورو شروع می شود و به 0,033 یورو در هر برگه ختم می شود. هزینه کاغذ چاپگر حرفه ای 8.32 یورو و بیشتر است. اما این یک کاغذ درجه یک با ضخامت کاغذ 160 گرم در متر مربع است که برای مقاصدی استفاده می شود که در آن کاغذ ضخیم تری مورد نیاز است. گاهی اوقات اقداماتی وجود دارد و شما کاغذ چاپگر کاهش یافته را به عنوان پیشنهاد پیدا می کنید.

 

نکات مهم در خرید کاغذ a4

اما سوال اینجاست چه کاغذ a4 مناسبتر است ؟ سعی کنید اگر قصد دارید ولخرجی کنید و کاغذ a4 را در اختیار فرزندانتان قرار دهید از نوع ارزان قیمت آن استفاده کنید البته خیلی هم ارزان قیمت نباشد چون ممکن است بازیافتی باشد و باعث آلودگی فرزند عزیز شما شود.

از طرفی دیگر اگر برای پرینت صفحات و یا پایان نامه و یا هرچیز دیگری نیاز به کاغذ a4 دارید توجه داشته باشید کاغذ a4 مورد نظر شما نباید جنس ضعیف باشد چون با این کاغذ فقط عمر دستگاه پرینتر خود را کم می کنید و یا به کار به تدریج آسیب می زنید

قبلی
انواع تخته وایت برد با کیفیت برای کودک یا آموزش مجازی (ارزان) +پرفروش
بعد
59 مدل دفتر یادداشت شیک (مدیریتی یا دانش آموزی) سیمی و با کیفیت عالی

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید