خرید-ساعت-مچی

خرید اینترنتی 58 مدل ساعت مچی شیک و جذاب + لیست قیمت

ساعت مچی یکی از ابزار های مد افراد می باشد و هرزمان می تواند زمان به راحت ترین شکل ممکن به شما نشان دهد. اگر جوان هستید می توانید از ساعت های اسپرت اسفاده کنید و اگر مسن هستید انواع ساعت های مچی متناسب با سن شما موجود است . اگر قصد حضور در عروسی را دارید می توانید از ساعت های شیک موجود در بازار استفاده کنید و اگر قصد شرکت در جلسه ای را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از ساعت های مچی مدرن و با صفحه بزرگ استفاده کنید. در این مطلب انواع ساعت های مچی برای شما در نظر گرفته  شده است.

 

ساعت مچی می تواند از شما فرد محبوبی بسازد این را از این بابت می گوییم که اگر نگاه کنید اکثر افراد محبوب دنیا ساعتی که دست می کنند برند معروفی است این بدین معنی نیست که ساعت آنها ، آنها را معروف کرده است بلکه منظورمان این است آن ساعت محبوبیت بیشتری به این افراد اضافه کرده است.

در هنگام ساعت مچی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید ساعت شما باید بودجه خود را در نظر بگیرید چون بودجه در این محصول خیلی مهم است تا جایی که شما می توانید یک ساعت 50 هزار تومانی خریداری کنید و یا یک ساعت 50 میلیون تومانی.

البته این خبر خوب را به شما می دهم که ساعت های های کپی شیکی در بازار ایران وارد شده است که از این بابت شما می توانید با هزینه اندکی ساعت های شیک دست کنید.

برخی از ساعت های مچی در ایران نمایندگی دارند و برخی دیگر خیر چون به علت تحریم ها فعلا بسیاری از شرکت ها مجوز ورود ندارند اما خوشبختانه برخی از وارد کنندگان ما ساعت های شیکی را وارد ایران کردند که تقریبا با برند های تراز اول جهانی برابری می کند.

 

2021! آغاز یک دوره کاملاً جدید که … بسیار شبیه به گذشته است. اشتیاق شما تضمین شده است اما مخازن خالی سوخت جهانی نیستند. در سوئیس، آن برندهای ساعت پرفروش اجازه نمی دهند یک بیماری همه گیر کوچک آنها را از بین ببرد. برعکس، سال 2021 ما در حال شکل گیری است تا یک سال پرچمدار برای ساعت های جدید عالی باشد.

درست است، گفت که مارک‌های ساعت برای عرضه‌های بزرگ خود از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی می‌کنند. و سوئیسی‌ها اگر وقت‌شناس نباشند، هیچ چیز نیستند (دیدن تک‌تک ساعت‌سازان با پوشش آزمایشگاهی در محل کارشان در ساعت 9 صبح، منظره غیرمعمولی نیست)، بنابراین جای تعجب نیست که آنها چیزهای خوبی را در ردیف قرار داده‌اند – واقعاً، در واقع، چیزهای واقعا خوب از Rolex، Tag Heuer، Breitling و غیره.

پس، در زیر، ساعت‌های جدید مورد علاقه ما هستند که می‌توانید همین الان بخرید، و همچنین چند ساعتی که در 12 ماه آینده وارد بازار خواهند شد. ببینید، همه چیز در حال حاضر بهتر به نظر می رسد. در واقع، سال 2021 ممکن است سالی باشد که شما بهترین زمان را داشته اید – و در اینجا بهترین ساعت های سال تا کنون برای اثبات آن آورده شده است.

 

اگر به دنبال یک ساعت مردانه جدید هستید، حجم عظیم برندهای موجود در بازار می تواند بسیار زیاد باشد. پس کدام یک واقعا مهم هستند؟ راهنمای ساعت 2021 GQ بیش از 100 مورد را شناسایی کرده است که ارزش توجه شما را دارند: از لباس‌های کوچک بریتانیایی مانند Vertex و Marloe گرفته تا نیروگاه‌های سوئیسی مانند Rolex، Omega و TAG Heuer.

برای هر نام شماره گیری، مدل مورد علاقه خود را از خط فعلی انتخاب کرده ایم. در سراسر این ویرایش، ساعت‌های غواصی، ساعت‌های لباس، ساعت‌های صحرایی، کرنوگراف‌ها، GMT‌ها را خواهید یافت – هر آنچه که به دنبال آن هستید، مطمئناً با توصیه‌ای شایسته روبرو خواهید شد.

تا زمانی که به ساعتی دست پیدا کنید که هم با سبک و هم بودجه شما مطابقت دارد، هیچ پاسخ درستی وجود ندارد. به همین دلیل است که ما چنین مجموعه متنوعی از مدل‌ها را برای شما در زیر گردآوری کرده‌ایم. در حالی که این کار را انجام می دهید، در اینجا پنج نکته GQ وجود دارد که باید هنگام خرید هر ساعت مردانه جدید به خاطر داشته باشید.

1. روی یک برند قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید

از زمانی که این ساعت مچی در سال‌های اولیه قرن گذشته عرضه شد، نام روی صفحه نشان‌دهنده کیفیت داخل آن بوده است. برندهای «تولید» تمام ساعت‌های خود را تولید می‌کنند، اغلب آخرین قسمت‌ها را تولید می‌کنند، در حالی که «نام‌های شماره‌گیر» تمایل دارند قطعاتی را به صورت جزئی یا کاملاً مونتاژ شده از تأمین‌کنندگان شخص ثالث خریداری کنند، که عقربه‌ها، صفحه‌ها، قاب‌ها و تسمه‌های مشابهی را به آن اضافه می‌کنند. هیچ مشکلی در انتخاب دومی وجود ندارد، اما باید در قیمت منعکس شود. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه بیشتر از شما خواسته شود که مبلغ بیشتری بپردازید، فروشنده یا آواتار آنلاین باید بیشتر بتواند در مورد منشأ قطعه ای که خریداری می کنید به اشتراک بگذارد.

2. یک مدل مناسب برای هدف تهیه کنید

اگر قصد دارید ساعت خود را هر روز بپوشید، آماده ورزش یا ورزش با آن هستید یا صرفاً فکر می‌کنید که در معرض چیزی قرار می‌گیرد که خیاط‌ها از آن به‌عنوان «سایش سنگین» یاد می‌کنند، پس باید از فلزات با بدنه نرم اجتناب کنید. به عنوان طلا و به ویژه پلاتین. در عوض، فولاد ضد زنگ (که بسیار کاربردی ترین ماده است) یا تیتانیوم را انتخاب کنید. سرامیک مانند فیبر کربن دارای طرفداران خود است، اما احتمالاً فقط در قطعات خاص “طراحی” ظاهر می شود، به این معنی که زیبایی شناسی دغدغه اصلی شما خواهد بود.

3. چیزی را انتخاب کنید که بتوانید با آن زندگی کنید

همه ما بدون توجه به کاربردی بودن جدیدترین سوپراسپرت، حواسمان را پرت می‌کند، اما چنین “جذابیتی” به ندرت پایان خوبی دارد. برای ساعت ها هم همینطوره سبک زندگی خود (مطابق با بالا) و سبک لباس پوشیدن خود را با دقت در نظر بگیرید: یک ساعت بزرگ روی یک بند یا دستبند به همان اندازه حجیم ممکن است توجه را جلب کند، اما ممکن است برای اکثر موقعیت هایی که قصد دارید آن را بپوشید مناسب نباشد. یک کرونوگراف فولادی که به خوبی ارائه شده است تقریباً معیاری برای پوشیدن لباس های روزانه به شب است، اما برای اختلاط گهگاهی آن چیزی وجود دارد که می توان گفت: یک ساعت لباس طلایی روی یک بند چرمی لاک می تواند لباس های ورزشی را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

4. از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید

اینترنت زنده است با Fast Eddies که دسترسی فوری به یافته‌های غیرممکن را ارائه می‌دهد (به اصطلاح «ساعت‌های جامد»)، اما در اهمیت اصالت حتی در ظاهری چروکیده‌ترین محصولات شک نکنید و به یاد داشته باشید: فروش بدون کاغذ و در صورتی که بخواهید آن را معامله کنید، رسید به طور قابل توجهی ارزش فروش مجدد آن را کاهش می دهد.

5. از آن ساعت لذت ببرید!

یک ساعت، به ویژه یک مدل مکانیکی خوش ساخت، واقعاً یک موجود زنده است: برای اینکه به درستی (و در نتیجه دقیق) کار کند، به قلب خود (یا فنر اصلی و چرخ تعادل) برای پمپاژ نیاز دارد. بادگیرهای ساعت خوب هستند، اما سعی کنید ساعت ارزشمند خود را بپوشید و با فرض اینکه یادتان باشد هر پنج تا هفت سال یک بار آن را سرویس کنید، باید با یک همراهی مادام العمر جبران کند.

 

اگر صرفا به دنبال ساعت مچی مردانه هستید حتما مقاله ساعت مچی عقربه ای مردانه را مطالعه کنید.

 

قبلی
48 مدل گلدان سفالی و سرامیکی زیبا برای محل کار با قیمت مناسب
بعد
سبزی خرد کن با کیفیت عالی وقابلیت بالا

نظرتان را بنویسید