راهنمای خرید خط چشم

راهنمای خرید خط چشم های پرفروش بازار (با کیفیت) با لیست قیمت

بسیاری از خانم ها در زندگی خود حداقل یک بار به دنبال یک خط چشم عالی بوده اند و از دیگران نیز برای خرید آن پرس و جو کرده و یا در اینترنت و صفحات مجازی به دنبال آن گشته اند.

به نظر شما یک خط چشم عالی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و به صورت کلی چند نوع خط چشم داریم؟

انواع خط چشم

در بازار خط چشم های بسیار متنوعی با مارک های متفاوت وجود دارند که اگر بدون اطلاع از انواع آن ها و انتظار خود از یک خط چشم اقدام به خریداری این محصول کنید پس از مدتی احساس نارضایتی از محصول مورد را خواهید داشت.

اما به صورت کلی باید بدانید که خط چشم ها از لحاظ شکل به سه دسته مختلف تقسیم می شوند :

  • خط چشم های مدادی
  • خط چشم های ماژیکی
  • خط چشم های مویی

از لحاظ میزان براق بودن و مات بودن نیز باید تصمیم خود را بگیرید چرا که  یک خط چشم عالی، ممکن است مات و یا براق باشد.

خط چشم مدادی

خط چشم های مدادی برای کسانی مناسب است که دوست ندارند یک خط مشکی بدون فید روی پلکشان قرار بگیرد و با زدن آن بر روی پلک خود احساس لطافت محصول و سبکی را خواهند داشت. برای افرادی که به تازگی شروع به یادگیری و استفاده از خط چشم کرده اند، استفاده از نوع مدادی را توصیه می کنیم.

خط چشم ماژیکی

زدن خط چشم های ماژیکی نیز سختی های خاص خود را دارد و معمولا برای کسانی مناسب است که پشت پلک بلندی دارند و می خواهند یک خط کلفت و صاف  بر روی پلک خود بکشند. یک خط چشم عالی ماژیکی توانایی این را دارد که بدون قطع شدن جوهر از ابتدا تا انتهای پلک را همراهی کند!

همانطور که اشاره شد برای زدن خط چشم ماژیکی نباید دچار لرزش دست شوید چرا که صاف بودن خط مورد نظرتان را از دست خواهید داد و تنها کافی است خطوط کوچک و ریزی را به صورت الگو از قبل بر روی پلک خود بکشید و در نهایت خط ها را به هم وصل کنید. بهتر است برای کشیدن خط چشم، از گوشه خارجی چشم خود شروع کنید.

خط چشم های مویی نیز برای افرادی مناسب است که کاملا در کشیدن خط چشم عالی مورد نظر خود تبحر دارند و بدن هیچگونه الگو کشی و لرزش دست می توانند خطی صاف بر روی پلک خود قرار دهند. قلموی این نوع خط چشم به صورت تارهای متراکم و  نازک مو است و برای افرادی که به تازگی شروع به یادگیری کرده اند مناسب نیست.

 

خرید خط چشم

 

یک خط چشم عالی چه ویژگی هایی دارد؟

  • پس از کشیدن بر روی پلک تکه تکه نشود.
  • با برخورد آب بر روی صورت و یا مالیدن چشم به راحتی پاک نشود.
  • اگر از نوع مات است کاملا مات باشد و اگر از نوع براق است بسیار براق باشد تا جلوه خاص تری داشته باشد.
  • جوهر آن هنگام کشیدن قطع نشود.

خط چشم چه رنگی انتخاب کنیم؟

اکثر خانم ها طرفدار خط چشم های مشکی هستند و در صورت نیاز به خرید خط چشم عالی خود، به سرعت به سراغ رنگ مشکی می‌روند. اما همانطور که می دانید رنگ های مختلفی از خط چشم در بازار موجود است که می توانید اقدام به خرید آن ها کنید.

رنگ مشکی بیشتر برای خانم هایی با چشمان مشکی و پوستی تقریبا سبزه مناسب است . اگر پوست روشنی دارید می توانید برای میکاپ روز خود از خط چشم های قهوه ای استفاده کنید چرا که برای خانم هایی با موهای بلوند و پوست های روشن این نوع خط چشم بسیار زیبا می باشد.

رنگ های مختلف دیگری از خط چشم مانند زرد، ارغوانی، سبز، نارنجی، بنفش و … وجود دارد که خرید خط چشم هایی با این رنگ ها نیز برای مواقعی که نیازمند تنوع هستید پیشنهاد می شود.

چند نکته مهم برای کشیدن یک خط چشم عالی

  • اگر چشمان درشت و دور از همی دارید سعی کنید خط چشم را به گوشه‌های داخلی چشم برسانید تا چشمان شما به هم نزدیکتر دیده شود.
  • اگر چشمان ریزی دارید از زدن خط چشم های پهن و کلفت بر روی پلک خود جلوگیری کنید. در عوض می توانید گوشه خارجی چشمان خود را بکشید تا حالت زیباتری داشته باشد.
  • اگر چشمان افتاده ای دارید بهتر است در گوشه خارجی چشمان خود یک مثلث تشکیل داده و رأس های مثلث را به هم وصل کنید و ادامه‌ی خط را به سمت شقیقه ها بکشید.

در ادامه نیز به معرفی چند نمونه خط چشم عالی قیمت مناسب می پردازیم.

 

قبلی
36 مدل سطل زباله آشپزخانه شیک و جادار و با کیفیت + راهنمای خرید
بعد
راهنمای خرید قاب موبایل آیفون | خرید آنلاین انواع قاب گوشی موبایل

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید