24 مدل پتو مسافرتی با کیفیت و ارزان (طرح های مختلف) + لیست قیمت

پتو مسافرتی یکی از ابزار هایی است که حتما باید در سفر همراه داشته باشید ، چون ممکن است بخواهیم در چادر ساعاتی را استراحت کنیم و یا حتی در داخل ماشین برای دقایقی چرتی بزنیم. پتوی مسافرتی را حتی ممکن است در هتل یا اقامتگاه نیازمان شود چون احتمال دارد وسواس داشته باشیم و بخواهیم به جای رو تختی موقتا از آن در هتل استفاده کنیم و یا به هتلی برویم که ببینیم وضعیت نظافتش مناسب نیست و ما گزینه دیگری نداریم و مجبور شویم بجای امکانات هتل از پتوی مسافرتی خودمان استفاده کنیم.

 

نکات مهم در خرید پتوی مسافرتی

دلیل استفاده : برای خرید پتوی مسافرتی سعی کنید ابتدا نیاز خود را بررسی کنید ، اگر یک پتوی مسافرتی میخواهید که صرفا به عنوان رو انداز موقت باشد میتوانید از انواع مدل های ارزان استفاده کنید.

اما اگر قصد استفاده از پتوی مسافرتی به عنوان یک پتوی گرم و نرم برای استفاده بلند مدت دارید پیشنهاد میکنیم از کالاهای ارزان استفاده نکنید چون در بلند مدت دچار پارگی میشود.

و مهم تر از آن اگر قصد دارید پتوی مسافرتی را به عنوان کادو یا جهیزیه در نظر بگیرید بهتر است از مدل های طرح ابریشمی استفاده کنید چون هم کادوی سنگین تری است و هم زود آسیب نمیبیند.

رنگ بندی : خوشبختانه پتو های مسافرتی موجود در بازار در تنوع رنگی بسیار زیادی هستند ، یعنی شما هرچقدر بگردید پتو های مسافرتی با طرح های قشنگ تر پیدا میکنید ، هم روشن آنها موجود است و هر طرح تیره ، انواع طرح های گلدار یا عروسکی را هم میتوانید در بازار مشاهده کنید.

سن استفاده کننده : شاید شما بخواهید پتوی مسافرتی را برای کوچولو خودتان بخرید که در اتاق خوابش در قصل های نه خیلی سرد استفاده کند از این رو میتوانید از مدل های بچگانه که در طرح های عروسکی میباشد خریداری کنید.

محل استفاده : بعضی از افراد پتوی مسافرتی را به عنوان رو تختی استفاده میکنند چون اعتقاد دارند ملحفه احساس گرمی به ما نمیدهد وبرای همین پتوی مسافرتی یکی از گزینه های پرطرفدار برای این موضوع است البته سعی کنید برای خرید پتوی مسافرتی برای این منظور از نوع لطیف و نرم آن استفاده کنید.

تعداد استفاده کنندگان : ممکن است بخواهید از پتوی مسافرتی برای تخت دو نفره استفاده  کنید برای این منظور حتما باید از پتوی مسافرتی دو نفره خریداری کنید اما اگر صرفا برای سفر میخواهید معمولا پتوی مسافرتی یک نفره کافی و نیاز شما را برآورده میکند اتفاقا قیمت مناسب تری هم به نسبت پتوی مسافرتی دو نفره دارد و شما میتوانید خرید پتوی مسافرتی یک نفره را در تنوع بیشتری پیدا کنید.

جنس پتوی مسافرتی : معمولا اکثر پتو های مسافرتی که در بازار موجود است 100% از پلی استر میباشند و البته این جنس تقریبا جنس راحتی برای استفاده است و مشتریان از این نوع محصول راضی هستند چون خیلی سبک و کم حجم به نظر می آیند. بسیاری از پتو های مسافرتی که تولید میشوند جنسی دارند که جلوی ورود مواد شیمیایی را میگیرد و از بروز باکتری های مختلف و قارچ جلوگیری میکند.

ابعاد پتوی مسافرتی : پتو های مسافرتی در ابعاد مختلفی تولید میشوند و شما میتوانید در صفحه همان محصول دقیقا ابعاد پتوی مسافرتی را مشاهده کنید به عنوان مثال پتوی مسافرتی ای با ابعاد 210 در 150 سانتی متر موجود است و یا مدل دیگری با سایز 260 در 150 نیز در محصولات وجود دارد.

نتیجه گیری :
شما برای خرید پتوی مسافرتی میتوانید از میان محصولات موجودی که در لیست زیر معرفی شده است به بررسی بپردازید و بعد از مشاهده مشخصات و نظرات کاربران اقدام به خرید نمایید . پیشنهاد میکنیم از طرح های ابریشیمی استفاده کنید چون لذت زیادی دارد و احساس نرمی خوبی را دریافت میکنید.

 

 

قبلی
44 مدل ساعت مچی عقربه ای مردانه زیبا و با کیفیت
بعد
35 مدل زیباترین مجسمه دکوری پرفروش و خاص برای اماکن با بهترین قیمت

نظرتان را بنویسید