خرید-سرهمی-نوزاد

سرهمی نوزاد با کیفیت مناسب و قیمت عالی

لباس برای نوزاد بسیار مهم است چون نوزاد باید در آن احساس راحتی کند و همینطور در این فصل از سال نوزاد را از سرمای پاییزی حفاظت کند و همینطور نوزاد در فصل زمستان از سرما در امان می ماند و همچنین پوست نوزادان هم بسیار حساس و شکننده هست و لباس سرهمی نوزادان معمولا برای نوزاد بسیار مفید هست چون پهلو نوزادان را می پوشاند و پهلو نوزادان در هر فصل سال در امان می ماند پهلو نوزادان معمولا سرماگیرتر از بقیه قسمتهای بدن نوزاد هست و علاوه بر آن شیک تر هم از لحاظ ظاهر روی بدن نوزاد هست لباسها تر و تمیزی خودش را دارد سر همی ها مدلها ی مختلفی دارند انواع دخترانه و پسرانه دارند با رنگهای متنوع.

 

نکات مهم در خرید سرهمی کودک

کوچولوی شما باید لباس شیک بپوشه چون قراره وقتی بزرگ شد یا بشه بیل گیتس یا کریستیانو رونالدو در هر صورت وارد هر صنعتی بشه باید بهترین اون صنعت بشه قطعا که علاقش هم مهمه و میره سمت علاقش اما شما باید از همان ابتدا حتما بخشی از درآمدتون رو برای کوچولوتون در نظر بگیرید تا بتونه به بهترین ها برسه.

شاید بگید بچه چه میفهمه لباس چیه ؟؟ کاملا در اشتباه هستید بچه همه چی رو میدونه اما شما فکر میکنید نمیدونه..

یه ضرب المثلی هست که میگه کتک بچگی یادت میره ، آره شاید از جسمش پاک بشه و مثلا زخمی که رو بدنش هست از بین بره و خوب بشه اما اون آسیبی که در کودکی از شما در هنگام خشونت دیده تا آخر عمر همراهش خواهد بود ، پس سعی کنید بچتون رو از همان ابتدا برای بهترین بودن آماده کنید

 

عواملی که در نظر گرفتیم:

راحتی

بیشتر والدین دوست دارند فرزندانشان تا حد امکان راحت باشند. ما لباس‌های تنفس‌پذیر، نرم و خوش‌دوخت را برای حداکثر راحتی انتخاب کردیم. برخی از راحت ترین موادی که ما به دنبال آنها بودیم عبارتند از:

100% پنبه: نرم و ملایم برای پوست نوزاد
کشباف: کشش پذیر
مینکی: بسیار شیک
پشم گوسفند: برای گرما

ما همچنین به شدت (بدیهی) به منشا مواد وارد شده به لباس نگاه کردیم. مورین اسمیتی از Castleware Baby این را به خوبی بیان می‌کند: «[والدین] احساس راحتی بیشتری می‌کنند که بچه‌های خود را لباس بپوشند تا بتوانند به راحتی منشأ مواد مورد استفاده را ردیابی کنند.» ما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم. درست مانند صنعت پوشاک گسترده تر، بیش از 90 درصد از تمام لباس های کودک خریداری شده در ایالات متحده در خارج از کشور تولید می شود.

آسان برای قرار دادن

لباس پوشیدن کودک شما می تواند زمان بر باشد، به همین دلیل ما به دنبال لباس هایی هستیم که پوشیدن و درآوردن آنها آسان باشد. ما به بسته شدن سریع، زیپ‌ها و دیگر طرح‌های هوشمندانه نگاه کردیم که کار کردن با این لباس‌های کودک را آسان‌تر می‌کنند. با این حال، شما نمی خواهید که آنها خیلی آسان باشند! ما همچنین به الزامات شستشو و گزینه هایی که قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند توجه کردیم.

مواد سخت و دوخت

لباس‌های خوب کودک باید به اندازه‌ای سفت باشند که بتوانند در بسیاری از چرخه‌های شست‌وشو نگه دارند و کوچولوی شما در همه جا می‌خزد. ما هنگام انتخاب از بین گزینه های مختلف به مواردی مانند دوخت و کیفیت مواد توجه کردیم.

سبک

بیایید با آن روبرو شویم – هنگام انتخاب لباس، سبک یکی از مهم ترین ملاحظات است. ما در هنگام انتخاب ارائه دهندگان خاص لباس کودک به مواردی مانند تناسب، پرداخت، گزینه های رنگ و طراحی کلی نگاه کردیم. هرکسی سلیقه های متفاوتی دارد، بنابراین ما برندهایی با گزینه های سبک زیادی را ترجیح دادیم.

فواید سرهمی بچه

رومپر نوزاد یک لباس یک تکه برای کودک شما است که می تواند آستین دار یا بدون آستین باشد و شلوار یا شلوار کوتاه داشته باشد. برخی از آنها دارای دکمه یا بسته شدن فوری هستند، برخی دیگر ممکن است زیپ شوند. عامل تعیین کننده این است که یک تکه است.

کوچولوی من عاشق رومپر بود و من هم همینطور. اگر هنوز از شگفتی‌های لباس‌ها و لباس‌های بدن متقاعد نشده‌اید، چند مورد از این سناریوها را در نظر بگیرید.

فوران پوشک: بدون توجه به پوشک، مهارت های مدفوع کودک شما در برخی موارد شکست می خورد (1). با یک نوع سنتی، مایع چیزی مانع از رسیدن آن به فرش یا صندلی ماشین شما نمی شود. یک رومپر می تواند کمی محافظت بیشتری در آن ناحیه ایجاد کند.
مشکلات لایه‌بندی: اگر درجه حرارت پایین می‌آید و کودک شما در حالت سنتی قرار دارد، باید یک شلوار به تن کودک خود بپوشید. این امر تعویض پوشک را دشوارتر می کند. رومپرها با انواع گزینه‌های شلوار/آستین عرضه می‌شوند که هم لایه‌بندی و هم تعویض پوشک را آسان می‌کند (2).
انعطاف پذیری در اندازه: رومپرها نباید به اندازه مدل های سنتی کاملاً مناسب باشند. با وانسی، اگر اندازه آن خیلی بزرگ باشد، پوشک ممکن است در معرض دید قرار گیرد. اما با یک رومپر می توانید یک یا حتی دو سایز خیلی بزرگ بخرید و استفاده بیشتری از آن ببرید.

نحوه خرید سرهمی

مانند سایر اقلام کودک، هنگام خرید رومپر باید به چند نکته توجه کرد. قبل از خرید، ایده خوبی است که در مورد اینکه کودک شما واقعا چه چیزی می پوشد و چه چیزی نمی پوشد، واقع بین باشید.

مواد: بسیاری از لباس‌ها و لباس‌های بدن از 100 درصد پنبه ساخته شده‌اند که اکثر نوزادان آن را دوست دارند. با این حال، اگر کودک شما پوست حساسی دارد، قبل از خرید دوباره بررسی کنید که از چه موادی ساخته شده است.
بست: برخی از والدین زیپ را دوست ندارند، اما من آنها را دوست داشتم. با این حال، برخی از نوزادان نیز آنها را دوست ندارند و والدین ممکن است نگران باشند که پوست کودک خود را بگیرند. بسته شدن سریع یک جایگزین خوب است، اما می تواند شکاف هایی را ایجاد کند و به راحتی قابل بازگرداندن است.
دستورالعمل های تمیز کردن: ممکن است با استفاده از رومپرهای ظریف تر، مجبور به شستن دستی شوید. اگر این کاری نیست که شما می خواهید انجام دهید (مثل من)، حتماً قبل از خرید دستورالعمل های تمیز کردن را دوباره بررسی کنید.

 

به جرات می توان گفت که برای خرید لباس کودک برای بسته کوچک خود، گزینه های کمی وجود ندارد. این چیز خوبی است، مخصوصاً از آنجایی که شما در سال اول تولد نوزادتان بیش از آن چیزی که تصورش را بکنید، لباس می‌پوشید. هر سه ماه یا بیشتر، کوچولوی شما به یک کمد لباس تقریباً کاملاً جدید نیاز دارد زیرا با سرعت زیادی در حال رشد است. علاوه بر این: احتمالاً برخی از لباس‌ها وجود خواهند داشت که به لطف همه آن دمیدن‌های نه چندان سرگرم‌کننده برای تمیز کردن، باید آنها را پرت کنید.
انتخاب بهترین لباس کودک: چه چیزی را در نظر بگیرید

مهمترین عاملی که هنگام خرید لباس کودک برای عزیزتان باید در نظر بگیرید راحتی است. اگر او به دلیل لباسی که پوشیده احساس خارش یا تحریک می کند، به شکل گریه به شما اطلاع می دهد – خیلی زیاد. مواد باید نرم، قابل تنفس باشند و هرگز نباید روی هیچ قسمتی از بدن کودک شما خیلی محدود شوند. در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید قبل از خرید به آنها فکر کنید:

سایز بندی به یاد داشته باشید که سایز هر برند لباس کودک یکسان نیست – بعضی از آنها سایز کوچک دارند در حالی که بقیه نسبتا بزرگ هستند. قبل از اینکه اجناس را به صورت عمده از فروشگاه سفارش دهید، مطمئن شوید که کودک شما حداقل یک قطعه را امتحان کرده است تا بفهمد چه اندازه برای او بهتر است. راهنمای سایز بندی برندهای محبوب لباس را در اینجا ببینید.
راحتی در استفاده. به عبارت دیگر: پوشیدن و درآوردن لباس چقدر آسان است؟ به یاد داشته باشید که معمولاً چند پوشک را در یک روز عوض می کنید. اگر چند دقیقه طول بکشد تا یک تکه لباس را در بیاورید، این زمان اضافه می شود – و ممکن است کودک شما صبور نباشد!
ایمنی. از خرید هر موردی که به طور بالقوه می تواند خطر خفگی را ایجاد کند خودداری کنید (دکمه ها، گل ها یا کمان هایی که به راحتی قابل جابجایی هستند، قلاب ها، بند های کشی و غیره). و با بررسی دوره‌ای وب‌سایت کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کننده (CPSC) به فراخوان لباس‌ها توجه کنید.
سبک. آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، شما باید لباس نوزادی را که می خرید دوست داشته باشید! استایل مهم است، به خصوص که تا چند ماه آینده یکسری عکس از معشوقه خود در این لباس ها می گیرید.

چک لیست اصول اولیه سرهمی نوزاد

رختخواب کودک شما (یا مجموعه‌ای از لباس‌های ضروری) می‌تواند به اندازه دلخواه بزرگ یا کوچک باشد، اما چندین قطعه ضروری وجود دارد که می‌خواهید به محض اینکه از بیمارستان به خانه رسیدید (و تعدادی از شما) برای آوردن نوزاد به خانه، باید همراه شما بسته بندی کنم!). در اینجا لیستی از مواردی که باید در layette خود بگنجانید آمده است:

برای پوشیدن:

1 لباس برای خانه: پیراهن، شلوار (پا یا نه)، جوراب اگر نه، و کلاه
6-10 پیراهن یا لباس بدن
4 ست پیراهن و شلوار
روپوش 4 پا
1-3 لباس فصلی
1-2 مایو برای نوزاد تابستانی

برای تغذیه:

10-15 پارچه آروغ

برای خوابیدن:

6-8 لباس خواب و/یا لباس مجلسی یک تکه
2 کیسه خواب یا قنداق

برای حمام کردن:

3-6 حوله کلاهدار
4-6 پارچه دستشویی

برای گرما و محافظت:

2-4 پتوی دریافتی
4-8 جوراب و/یا چکمه (تا زمانی که او نتواند راه برود به کفش نیاز نخواهید داشت)
2-4 دستکش بدون خش
1-3 کلاه، کلاه آفتابگیر برای نوزادان تابستانی و کلاه بافتنی برای نوزادان زمستانی
1-3 ژاکت، برای نوزادان زمستانی
1 لباس برفی، برای نوزادان زمستانی
1 لباس برفی پشمی یا پشمی برای نوزاد زمستانی

از آنجایی که گزینه ها به ظاهر بی پایان هستند، ما بهترین مارک های لباس کودک را به اشتراک می گذاریم، جایی که می توانید تمام لباس های بدن، لباس خواب، جوراب و موارد دیگر خود را پیدا کنید. اینها باید به شما کمک کند تا در کنار هم گذاشتن بهترین شیردهی کودک شروع کنید.

 

همانطور که مشاهده میکنید جدیدترین سرهمی های موجود در بازار را برای شما آماده کردیم تا به بهترین نحو ممکن خریدی راحت را تجربه کنید. همچنین می توانید در اینجا برای خرید قنداق اقدام کنید.

قبلی
کفش پیاده روی مردانه زیبا و شیک با کیفیت عالی
بعد
انواع تخته وایت برد با کیفیت برای کودک یا آموزش مجازی (ارزان) +پرفروش

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید