43 مدل جارو برقی معمولی ، کوچک و سطلی با کیفیت + قیمت روز

جارو برقی یکی از وسایل خانه به شمار می رود در زندگی امروزه برای دختران  ومادرانشان یکی از وسایل مهم وضروری به شمار می رود امروزه برای جارو زدن خانه ها از جارو برقی استفاده می شود و همینطور برای گردگیری  خانه ها از جارو برقی استفاده می شود استفاده از جارو برقی به نسبت استفاده از جارو دستی خیلی بهتر است چون به هنگام استفاده از جارو برقی گردو خاکی بلند نمی شود   به وسیله جارو برقی می توان زیر مبل ها زیر میزها و گاهی تختها  را  به راحتی جارو کشید بعضی از جارو برقی ها سطلی می باشد و پاکت جارو برقی ندارد  بعضی از انها قدرت جمع اوری مو را دارد فیلتر بهداشتی را دارد بعضی از  جارو برقی  ها قابلیت فشرده سازی زباله را دارد سیم جمع کن خودکار دارد  بعضی از جارو برقی ها کیسه جاروبرقی دارد  قابلیت تنظیم قدرت مکش را دارد  اقلام همراه  بعضی جاروبرقی ها برس مبل و برس پرده  برس درز و گوشه می باشد  بعضی از جارو برقی ها  پاکت جارو برقی  هم کاغذی  و هم پارچه ای  وهم پارچه ای قابل شستشو دارند  یعنی فقط بعضی از پاکت جاروبرقی کاغذی استفاده می شود وبعضی هم فقط از پاکت جاروبرقی پارچه ای استفاده می شود وبعضی هم می توان از پاکت کاغذی وهم پارچه ای استفاده کرد وپاکتهای پارچه ای که معمولا قابل شستشو می باشند  بعضی از جارو برقی ها هستند که قابلیت جذب مایعات را هم دارند فیلتر ها هم قابل شستشو هستند بعضی از جاروبرقی ها موتور انها پر قدرت وکم صدا می باشد مصرف انژری انها معمولا  گرید A می باشد یعنی مصرف برق ان کم می باشد وهمینطور دارای  محفظه نگهدارنده  اقلام می باشد ودر مدلها ورنگهای متفاوت وجود دارد.

 

راهنمای خرید جاروبرقی

نظافت و نگهداری یک خانه یا دفتر یک چالش است و به همین دلیل است که ما جاروبرقی داریم. امروزه انواع مختلفی از جاروبرقی ها مانند قوطی، عمودی و غیره موجود است که جاروبرقی قوطی محبوبیت دارد. وکیوم قوطی چیست؟ یک جاروبرقی قوطی شامل یک بدنه چرخدار است که از طریق یک شلنگ پلاستیکی انعطاف پذیر به یک گرز و سر برق متصل شده است. موتور اصلی، فیلتر و کیسه های گرد و غبار در قوطی جاروبرقی قرار دارند. بسته به مدل، یک موتور کوچکتر نیز در پاورهد قرار دارد.

آنها برای تمیز کردن کف، پله‌ها و زیر مبلمان نسبت به مدل‌های ایستاده مناسب‌تر هستند و از ضمیمه‌های آن‌ها می‌توان برای تمیز کردن پرده‌ها و اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کرد. برخی از نواحی به عنوان پایه های ایستاده برای تمیز کردن فرش خوب هستند. اکثر آنها ساکت تر هستند و سر برق جداگانه باعث می شود سبک تر به نظر برسند.


مزایای جاروبرقی کوچک

کاربری آسان

این ماشین ها به دلیل طراحی سبک وزن، حمل آسان تر هستند و قدرت مانور بالایی دارند. این شیلنگ تمیز کردن قسمت هایی مانند پله ها، زیر مبلمان و قسمت های بالاتر مانند پرده ها، پرده ها و اثاثه یا لوازم داخلی را آسان می کند. در مناطق تنگ، آنها ایده آل هستند زیرا می توانید فقط با حرکت دادن عصا به جای کل دستگاه تمیز کنید.


همه کاره

جاروبرقی قوطی یک گزینه تمیز کردن همه کاره است زیرا ابزارهای مختلفی می تواند کارایی آنها را افزایش دهد – از جمله برس های اثاثه یا لوازم داخلی، نازل های شکافی و حتی برس های مکانیزه. این ابزارها ممکن است مستقیماً روی عصا یا به راحتی روی قوطی قرار گیرند.


کارآمد

جاروبرقی قوطی هنگام مکش قدرتمند هستند. وزن آنها به طور مساوی بر روی چرخ ها توزیع می شود و امکان موتور بزرگتر را فراهم می کند که مزایای بالقوه عملکرد را ارائه می دهد.


نگهداری آسان تر

نگهداری فیلترها روی قوطی آسان تر از روی یک قوطی است. اکثر قوطی ها دارای درب هستند که می توانید آن را باز کنید تا فیلتر را بیرون بکشید و آن را تعویض کنید.

این امر تمیز کردن و نگهداری آنها را آسان می کند.


عواملی که باید قبل از خرید جاروبرقی قوطی در نظر بگیرید


حمل و نقل راحت مهم است

جاروبرقی باید آسان برای استفاده و شهودی باشد. به هر حال، خواندن دفترچه راهنمای جاروبرقی جدید و آشنایی با نحوه استفاده و نگهداری از آن همیشه ایده خوبی است.


قدرت مکش

قدرت مکش جاروبرقی که بر حسب ایر وات اندازه گیری می شود، تأثیر بسزایی در عملکرد تمیز کنندگی آن دارد. قدرت موتور اصلی (برحسب آمپر یا وات اندازه گیری می شود) مکش را تعیین می کند، اما هر چه قدرت بیشتر باشد، مکش و تمیز کردن کمتر است.


ظرفیت سطل خاک

سطل کثیفی جاروبرقی های سایز کامل باید حداقل یک لیتر باشد و به کاربر این امکان را می دهد که مناطق بزرگ را بدون وقفه جاروبرقی بکشد و سیستمی که به راحتی تخلیه شود به کاربر اجازه می دهد پس از هر بار استفاده سطل خاک را خالی کند. می توانید یک جاروبرقی قوطی کیسه ای یا جاروبرقی قوطی بدون کیسه را انتخاب کنید.


مکانیزم فیلتر هوا

به طور کلی، یک فیلتر HEPA حداقل 99.97 درصد از ذرات بزرگتر از 0.3 میکرومتر (استانداردهای اتحادیه اروپا HEPA) را حذف می کند. فیلتر هوا در این سطح برای کسانی که آسم، آلرژی و سایر مشکلات سلامتی دارند توصیه می شود. بنابراین، بهتر است جاروبرقی را انتخاب کنید که مدل HEPA باشد.


نتیجه گیری برای خرید جاروبرقی سطلی کوچک

جاروبرقی شما ممکن است پاسخی برای همه نابسامانی ها و ریخته های اطراف خانه شما باشد، اما چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند به جاروبرقی شما آسیب برساند. موتور، فیلترها و محفظه گرد و غبار جاروبرقی شما ممکن است توسط مایعات، مواد چسبنده، خاک و بقایای گیاهی و همچنین اجسام تیز کوچک مانند شیشه، سکه، گیره کاغذ یا سنگ‌های کوچک آسیب ببینند.

شما باید راهنمای استفاده از جاروبرقی خود را برای دستورالعمل های نحوه تمیز کردن یا تعویض فیلتر مطالعه کنید، زیرا مدل های مختلف توصیه های متفاوتی دارند. برای اینکه بدانید بهترین جاروبرقی قوطی چیست، پرفروش‌ترین جاروبرقی قوطی را که در بخش ویژه بالا فهرست کرده‌ایم مرور کنید. قبل از تصمیم گیری حتماً به دنبال رتبه بندی جاروبرقی قوطی باشید. بررسی ها و توصیه های جاروبرقی قوطی ما بر اساس قدرت موتور، طراحی، عملکرد و قدرت مکش آنها است.

قبلی
46 مدل ماشین لباسشویی کیفیت عالی و قیمت مناسب
بعد
45 مدل کوله پشتی با کیفیت + قیمت مناسب

نظرتان را بنویسید