خرید-تخته-وایت-برد-برای-کودک-یا-آموزش-مجازی

انواع تخته وایت برد با کیفیت برای کودک یا آموزش مجازی (ارزان) +پرفروش

تخته وایت برد وسیله مناسب برای آموزشها ی مختلف از قبیل درسهای مختلف  بچه ها از قبیل ریاضی  فارسی و غیره و یادداشت بعضی  مسایل در خانه  محل کار هر جا ی که محل سکونت باشد قابل استفاده می باشد تخته وایت برد هم قابل استفاده معلمان و همینطور خانواده می باشد که آنها از طریق تخته وایت برد کودکان را آموزش می دهند البته بعضی کودکان و یا خانواده هاشان از  تخته وایت برد به عنوان دفتر نقاشی استفاده می کنند چون بچه توسط  تخته وایت برد نقاشی  خود را می کشد در جاهایی هم احتمال اشتباه دارد می تواند اشتباه خود را اصلاح کند نقاشی بهتر را جایگزین کند  تخته وایت برد مدلهای مختلف دارد

چرا باید یک تخته وایت برد در منزل یا محل کار داشته باشیم ؟

شاید معلم باشید و بخواهید کلاس های مجازی برگزار کنید ، یقینا نیاز به یک تخته ای دارید تا مباحث درسی را برای دانش آموزان شفاف سازی کنید و این گونه می توانید نسبت به سایر همکاران خود پیشی بگیرید ، مگر زندگی چیست جز اینکه شما بتوانید بهترین حوزه کاری خودتان باشید.

تخته وایت برد برای کودک

اما شاید خانواده دانش آموز باشید و بخواهید با کودکتان کار کنید ، چقدر می خواهید روی کاغذ بنویسید و هی خط بزنید و یا پاک کنید ، تخته وایت برد برای شما ساخته شده است تا بتوانید ساعت ها با کودکتان تمرین و تکرار کنید و خرجی هم ندارد و کافی است یک تخته پاکن بخرید با یک ماژیک جنس خوب تجریحا اسنومن و لذت آموزش به فرزند را تجربه کنید.

شاید هیچکدام از این موارد برای شما صدق نمی کند و آقای مهندسی هستید یا دانشجوی رشته مهندسی عمران و در بورس اوراق بهادار فعال هستید و هرروز سهم ها افزایش پیدا می کند و یا تغییر می کند و می خواهید نوسانات را ردیابی کنید و گزارشات کوتاهی راجع به آنان بنویسید ، شما می توانید با استفاده از تخته وایت برد اطلاعات خوبی را جمع آوری کنید پس برای خرید تخته وایت برد به شما پیشنهاد می کنم درنگ نکنید و همین حالا اقدام کنید چون قیمت تخت وایت برد بسیار ناچیز است و شما با خرید آن ممکن است با تحلیلی که روی اطلاعات انجام میدهید به میلیون ها تومان سرمایه بیشتر دست پیدا کنید.

تخته وایت برد برای آموزش مجازی

در نهایت امروز اینستاگرام بسیار رشد کرده است و افراد زیادی در حال آموزش در این پلتفرم هستند و اساتید زیادی را میبینید برای اینکه کیفیت بالاتری از خود نشان دهند اقدام به پرزنت روی لایو میکنند ، این افراد از ابزار های مختلفی مثل تخته وایت برد استفاده میکنند و مخاطب خود را به راحتی با توجه به دانشی که دارند و توضیحی که روی تخته میدهند درگیر میکنند.

اما خبر خوبی برای شما داریم اگر کلا با تخته سفید یا همان تخته وایت برد حال نمیکنید می توانید از تخته سیاه استفاده کنید که با ماژیک سفید روی آن نوشته می شود و یا حتی می توانید از تخته سبز استفاده کنید که نوستالژی است و با گچ روی آن می نویسند.

اگر هیچکدام شما را ارضا نمیکند تخته های شیشه ای جدیدترین تکنولوژی بکار گرفته شده برای آموزش هستند که اولا خیلی راحت پاک می شوند و دوما قابلیت دید مناسبی دارند مخصوصا برای پخش زنده در شبک های مختلف.

 

ما متعهد به تحقیق، آزمایش و توصیه بهترین محصولات هستیم. ممکن است از خریدهای انجام شده پس از بازدید از پیوندهای درون محتوای خود، کمیسیون دریافت کنیم. درباره روند بررسی ما بیشتر بیاموزید.

تخته‌های سفید فقط به داخل کلاس‌ها تعلق ندارند. در دنیای تجارت، مردم از آنها برای انتقال اطلاعات و ایده ها استفاده می کنند. تخته‌های سفید که به شما امکان می‌دهند خود را با دست بیان کنید، جایگزین‌های قابل استفاده مجدد برای کاغذ برای یادداشت برداری هستند. با یک ضربه تند وشدید زدن، می توانید از یک صفحه خالی طوفان فکری کنید.

هنگامی که به دنبال تخته وایت برد هستید، باید عواملی مانند مواد سطح، اندازه و تحرک را بسنجید. مواد سطح به ویژه مهم است – پلاستیک ملامینه، در حالی که ارزان تر است، راحت تر از شیشه یا چینی لکه می شود. از نظر اندازه، برخی از وایت بردها فضای یک ورق کاغذ چاپگر را اشغال می کنند، در حالی که برخی دیگر تا 32 فوت مربع را اشغال می کنند. و همه تخته ها روی دیوارها نصب نمی شوند – برخی از آنها دارای سه پایه یا چرخ برای حمل و نقل آسان هستند.

چه به دنبال یک تخته سفید کوچک برای نگه داشتن روی میز خود باشید یا یک تخته دو طرفه برای ارائه تیمی، بهترین وایت برد را برای نیازهای خود در زیر بیابید.

 

راهنمای خریدار

تخته های سفید که به عنوان تخته های پاک کن خشک یا تابلوهای نشانگر نیز شناخته می شوند، امروزه تبدیل به سطح نوشتاری ایده آلی شده اند که در مدارس استفاده می شود. این تخته‌های سفید پاک کن دستی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف برای مطابقت با نیازهای شما وجود دارد.

با وجود طیف وسیعی از گزینه‌های تخته سفید پاک‌کن خشک، خرید آن می‌تواند بسیار زیاد باشد. به همین دلیل است که ما یک راهنمای خرید برای کمک به محدود کردن جستجوی شما برای بهترین تخته‌های سفید پاک‌کننده خشک ایجاد کرده‌ایم.

قبل از خرید تخته وایت برد خشک پاک کن چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

هدف

این مهم ترین عاملی است که باید قبل از خرید تخته سفید پاک کن خشک در نظر بگیرید. تخته در چه نوع اتاقی استفاده می شود؟ تابلو برای کلاس درس است یا محیط اداری؟ برای داشتن ایده مناسب از تخته سفید مورد نظر باید به این سوالات پاسخ داده شود. تابلوهای مختلفی برای اهداف مختلف موجود است.

تابلوهای پروجکشن: تخته وایت برد در اتاق کنفرانس بیشتر برای نمایش پروجکشن استفاده می شود تا نوشتن. آنها نسبت به سایر تخته های سفید ضخیم تر هستند بنابراین هیچ انحرافی نخواهند داشت. از تخته وایت برد خشک با روکش بسیار براق باید برای تخته پروجکشن خودداری کرد زیرا باعث ایجاد تابش بیش از حد می شود. لوازم جانبی سینی نشانگر توصیه نمی شود زیرا منبع بازتاب بالقوه است.

تخته های خانگی: وایت برد برای یخچال آشپزخانه شما با تخته وایت بردهای دفتر کار یا مدرسه بسیار متفاوت است. نه تنها اندازه آنها، بلکه لوازم جانبی آنها نیز متفاوت است.

تخته های کلاس درس: تخته های سفید پاک کن در اینجا نباید به بزرگی تخته سفید کنفرانس یا به کوچکی تخته سفید خانگی باشد. اندازه آنها باید متوسط ​​باشد تا دانش آموزان در درجه اول روی کار خود تمرکز کنند. یک تخته سفید تعاملی برای جلب توجه آنها بهتر است.

اندازه

برخی از تخته‌های سفید پاک‌کن ممکن است بزرگ باشند در حالی که برخی ممکن است کوچک باشند. قبل از خرید، باید اندازه دیوار یا سطحی که تخته روی آن باقی می ماند را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید برای فهرست خواربار، تخته سفیدی روی یخچال خود داشته باشید، باید به اندازه یخچال توجه داشته باشید، به خصوص اگر در از قبل با اقلام دیگر شلوغ شده باشد.

مواد

مواد مورد استفاده برای ساخت وایت برد خشک پاک کن بر دوام، کیفیت و طول عمر تخته تاثیر می گذارد. رایج ترین مواد مورد استفاده ملامین، شیشه و فولاد است.

تخته های سفید ساخته شده با ملامین، سطوح اصلی تخته سفید هستند. آنها سطوح صافی را ارائه می دهند که برای چندین کاربرد مناسب هستند.

آنهایی که با شیشه ساخته شده اند، شیک و پیچیده در نظر گرفته می شوند، اما به طور قابل توجهی سنگین تر هستند. آنها عمدتاً مجموعه ای از رنگ ها را برای انتخاب دارند. تخته‌های سفید پاک کن شیشه‌ای معمولاً نرم شده و در برابر فرورفتگی، لکه و خراش مقاوم هستند.

تخته‌های سفید خشک استیل به دلیل دوام و قیمت بالا شناخته می‌شوند. وقتی با احتیاط مورد استفاده قرار گیرند، دوام بیشتری از انواع دیگر خواهند داشت.

سطح

این سطح سفید تخته است. سطوح تخته وایت پاک کن مغناطیسی شبیه سطوح ملامینه است. آنها مفید هستند زیرا به شما امکان می دهند از آهن ربا روی تخته استفاده کنید تا بتوانید یادداشت ها، یادداشت ها را مستقیماً بچسبانید. اکثر تخته‌های سفید پاک‌کن مغناطیسی دارای لوازم جانبی مانند آهن‌رباهای اضافی، نشانگرهای پاک‌کن مغناطیسی خشک و پاک‌کن هستند. تخته‌های سفید ملامینه، شیشه و استیل می‌توانند سطوح مغناطیسی نیز داشته باشند.

قاب

تخته‌های سفید معمولاً دارای قاب هستند و رایج‌ترین آنها فریم آلومینیومی است. قاب های چوبی نیز بسته به سلیقه شما موجود است. یک تخته وایت برد با قاب باید تا حد امکان کمتر از سطح نوشته گسترش یابد. این کار برای جلوگیری از فرورفتگی و جلوگیری از خیره شدن در تخته‌های سفید برای نمایش داده می‌شود. تخته‌های سفید پاک کن شیشه‌ای معمولاً بدون قاب هستند.

تعمیرات

تخته سفید پاک کن باید به طور ایمن روی دیوار محکم شود، چه با آهنربا یا نوارهای چسب. این برای جلوگیری از حوادث ناشی از حرکت ناخواسته است. برخی از محصولات تخته سفید با پاک کردن خشک، سخت‌افزار آویزان را ارائه می‌کنند که فرآیند را ایمن و بدون درز می‌کند.

بررسی ها

بررسی نظرات آنلاین کاربران قبلی به شما کمک می کند تا بدانید که آیا محصول ارزش پول شما را دارد یا خیر. بررسی‌ها ویژگی‌های فوق‌العاده و همچنین ویژگی‌هایی را که تولیدکنندگان محصول درباره آن صحبت نمی‌کنند، برجسته می‌کنند.

قیمت

باید بودجه ای برای تخته سفید پاک کردنی که در نظر دارید در نظر بگیرید. قبل از تصمیم گیری حتما همه عوامل را در نظر بگیرید. وایت برد با کیفیت عالی سرمایه گذاری خوبی است که دوام بیشتری دارد و ارزش پول شما را دارد. به بودجه خود پایبند باشید اما مراقب باشید محصولی با کیفیت پایین خریداری نکنید.
چگونه از تخته وایت پاک کن خشک خود مراقبت کنیم؟

از نشانگرهای مناسب پاک کردن خشک استفاده کنید

نشانگرهایی وجود دارد که به طور خاص برای تخته‌های سفید پاک‌کننده خشک ساخته شده‌اند. استفاده از این نشانگرها برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی سطح تخته توصیه می شود. اگر از نشانگرهای دیگری استفاده شود، لکه نشانگر ممکن است به سختی پاک شود.

بعد از نوشتن پاک کنید

به محض اینکه نوشتن را تمام کردید، باید تخته سفید پاک کن خشک خود را پاک کنید. این یک عادت خوب است که به شما اطمینان می دهد که تخته سفید شما جدید به نظر برسد.

به طور گسترده تمیز کنید

سطوح مختلف وایت برد دستورالعمل تمیز کردن متفاوتی دارند. در حالی که برخی از تخته ها فقط به یک حوله ساده و آب نیاز دارند، برخی نیاز دارند

 

در ادامه تخته وایت برد های مختلفی را به شما معرفی کردیم که می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کنید.

قبلی
سرهمی نوزاد با کیفیت مناسب و قیمت عالی
بعد
انواع کاغذ A4 (آچار) با بهترین کیفیت (ارزانترین قیمت) مناسب پرینت یا طراحی

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید